رونالدو هفته‌ای ۳۳۰ هزار پوند دستمزد می‌‎خواهد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

باشگاه رئال مادرید تمام تلاش خود را انجام می دهد تا قرارداد کریس رونالدو ستاره پرتغالی‌اش را تمدید کند اما این بازیکن دستمزد هنگفتی را از باشگاه طلب کرده که پرداخت آن برای رئال دشوار است.

 
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اخیرا اعلام کرد رونالدو با پیراهن این باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. اما این اظهار نظر بیشتر در جهت منصرف کرد منچستریونایتد برای جذب این بازیکن بود.

رونالدو هم اکنون مذاکراتی برای تمدید قرارداد با رئال انجام داده و تقاضای سالانه ۱۷.۵ میلیون پوند به صورت خالص (بعد از پرداخت مالیات) کرده است. این رقم هنگفت یعنی شماره ۷ رئال مادرید هفته ای ۳۳۰ هزار پوند دستمزد می خواهد در حالی که باشگاه تمام مالیات دستمزد او را نیز بپردازد.

رئال هم اکنون اردوی آماده سازی خود را در آمریکا بر پا کرده اما فلورنتینو پرز که نگران از دست دادن رونالدو است تلاش می‌کند هر طور شده گرث بیل را به عنوان جانشین احتمالی CR۷ به خدمت بگیرد. رقم درخواستی رونالدو برای رئال بسیار زیاد است و از طرف دیگر از دست دادن این ستاره پرتغالی هم برای رئالی‌ها خبر بسیار بدی محسوب می‌شود.

منچستریونایتد باشگاهی است که همیشه خواهان رونالدو بوده و این بازیکن نیز احترام زیادی برای این باشگاه قائل است. در صورتی که رونالدو با رئال به توافق نرسد اولدترافورد می‌تواند مقصد بعدی او باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:56 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7903
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10908
بازدید ماه : 10820
بازدید کل : 415566
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1