ایگواین:برای اسکودتو می جنگیم؛ برای انتخاب ناپولی، زمان زیادی تلف نکردم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 ایگواین:برای اسکودتو می جنگیم؛ برای انتخاب ناپولی، زمان زیادی تلف نکردم

ستاره آرژانتینی در صحبت هایی اعلام کرده که برای انتخاب ناپولی به عنوان تیم آینده اش به زمان کمی نیاز داشته.

سایت کریس رونالدو لیو مسی- گونسالو ایگواین ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در صحبت هایی اعلام کرده که دوران موفق حضور دیگو ارماندو مارادونا در باشگاه ناپولی، نقش پررنگی در تصیمیم او برای انتخاب ناپولی به عنوان تیم آتی اش داشته.

این ستاره 25 ساله در ماه جولای با قراردادی در حدود 40 یلیون یورویی از رئال مادرید جدا شدو به ناپولی پیوست. این انتقال در حالی صورت گرفت که آرسنال نیز تلاش فراوانی برای جذب ال پیپیتا انجام می داد.

حالا ایگواین در صحبت هایی اعلام کرده که بلافاصله بعد ازابراز تمایل ناپولی برای جذب او، تصمیمش را برای انتقال به این تیم گرفته و زمان زیادی برای انتخاب این تیم وقت تلف نکرده و حضور مارادونا در ناپولی را اصلی ترین دلیلش برای انتخاب این تیم می داند.

ایگواین درصحبت هایی دراین باره گفته:« آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه و رافا بنیتس سرمربی تیم زمان کمی برای متقاعد کردن من مصرف کردند . من با دوستان آرژانتینی ام که در ناپولی بوده اند صحبت کردم و آنها چیزهای خوبی راجع به شهر ناپل و هواداران به من گفتند. در این شهر، مردم احترام زیادی برای مارادونا قائلند و من از زمان رسیدنم به ناپل این محبت را احساس کردم. من همراه با اعضای خانواده ام ناپل را انتخاب کردیم. چون من از چالش خوشم می آید و این چالش به نظر من خیلی جذاب بود.»

قرار براین است که این مهاجم آرژانتینی جای خالی ادینسون کاوانی اروگوئه ای را که اخیرا به پاری سن ژرمن پیوست را پرکند. ایگواین در ادامه صحبت هایش گفت:« ما می خواهیم که برای همه چیز بجنگیم. ماتیم بزرگ و سرمربی بزرگی داریم. می دانیم که یوونتوس مدعی فتح اسکودتو است ولی ما هم می توانیم به این هدف برسیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:55 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8827
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11832
بازدید ماه : 11744
بازدید کل : 416490
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1