توتی: منتظر پیشنهاد تمدید قراردادم با رم هستم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

توتی: منتظر پیشنهاد تمدید قراردادم با رم هستم

اسطوره 36 ساله باشگاه رم از اینکه هنوز قراردادش با رم تمدید نشده به شدت ناامید است.

سایت کریس روالدو لیو مسی - فرانچسکو توتی اسطوره 36 ساله باشگاه رم در صحبت هایی از سران این باشگاه خواسته تا برای پایان دادن به گمانه زنی ها و شک و شبهات موجوددر مورد آینده او، برای تمدید قراردادش دست به کار شوند.

کاپیتان جلوروسی چند روز پیش لباسهای فصل جدید باشگاه رم را معرفثی کرد و اعلام کرد که این شاید آخر خط برای او باشد چرا که قرارداد کنونی اش با رم درتابستان پیش رو به پایان می رسد.

توتی در صحبت هایی به ایی.اس.پی.ان گفت:« آن صحبت ها شوخی بود؛ یک نوع بازی بود. امسال آخرین سال قرارداد من با رم است و این قرارداد در آستانه اتمام است.من هیچ مشکلی با باشگاه ندارم ولی اگر دو یا سه سال دیگر از قراردادم مانده بود، این صحبتها را برزبان نمی آوردم.»

توتی این هفته در کانزاس سیتی با جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم دیدار خواهد کرد تا درمورد آینده اش در این باشگاه با او مذاکره کند. توتی در ادامه به این نکته اشاره کرده که عشقش به رم در حدی بوده که هیچ وقت نتوانسته این تیم راترک کند:« اگر از نظر فیزیکی شرایط خوبی داشته باشم، به بازی کردن ادامه خواهم داد. من کارنامه ورزشی خوب و طولانی ای داشتم ولی با گذر زمان، برخی اتفاقات خیلی سریع رخ می دهند. من از کارنامه ورزشی ا راضی ام. البته من از آن دسته کسانی هستم که حد و مرز نمی شناسم. قطعا می توانیم جامهای بیشتری با رم کسب کنیم ولی متاسفانه دراین اواخر چنین اتفاقی رخ نداده. من همیشه یکی از هواداران رم بوده ام و برتن کردن پیراهن این تیم همیشه یکی از خواسته هایم بوده. جدای از وفاداری ای که من به باشگاه نشان دادم، آنچه مرا برای ماندن در رم وسوسه می کند، عشق و علاقه ام به باشگاه است.»

کاپیتان جلوروسی نصایحی هم برای دانیله ده روسی هم تیمی اش داشت. بازیکنی که آینده او با گمانه زنی های زیادی  همراه است:« من امیدوارم که دانیله هم همان کاری که من انجام داده بودم را انجام دهد. او بازیکنی کلیدی برای رم است. یک بازیکن تراز اول که می تواند در هر لحظه و درهر بازی ای شرایط را تغییر دهد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:7 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7843
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10848
بازدید ماه : 10760
بازدید کل : 415506
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1