صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تاتا مارتینو (2): می خواهم فابرگاس بماند؛ ولی تصمیم با خود اوست

سرمربی بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که سران این باشگاه به دنبال جذب یک مدافع میانی هستند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از برد قاطعانه این تیم مقابل سانتوس برای اولین بار بعد از مسابقه بارسا درکنفرانس خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.صحبت های مارتینو را در دو بخش برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی این صحبت ها را مطالعه کنید:

بخش بعدی صحبت های تاتا راجع به آینده سسک فابرگاس بود:« ما گفتگوی کوتاهی داشتیم. قبل از هر چیزی من صحبت کردم. به سسک گفتم که چه فکری می کنم ولی او هم حرفهای مهمی زد. نمی دانم اگر نتوانم روی او حساب باز کنم، چه اتفاقی خواهد افتاد ولی بخشی از تصمیم گیری برعهده اوست و من نمی توانم دراین زمینه دخالت کنم.ترجیح می دهم که سسک بماند . با شجاعت می توانم بگویم که سسک خواهد ماند. تصمیم با اوست ولی من امیدوارم که او بماند.»

خرید یک مدافع سوژه دیگری بود که مارتینو درموردش به صحبت پرداخت:« یک مدافع میانی؟ همیشه دراین باره صحبت می شود و باید دید که آیا گزینه هایی وجوددارد یا نه. ایده من این است که تمام بازیکنانی که داریم در اینجا بمانند . تلاش می کنیم که از نظر اقتصادی و فوتبالی ایده آل ترین شرایط ممکن را پیش ببریم. فقط بحث خریدو اضافه کردن یک بازیکن بیشتر به رختکن تیم نیست؛ بلکه بحث خدمت رسانی به تیم مطرح است.»

قبل از آغاز بازی بارسا مقابل سانتوس هم سرمربی آرژانتینی در صحبت هایی از سران باشگاه تشکر کرد و قول داد تا  تیمش در طول این فصل جامهای فراوانی را کسب کند:« فقط می خواهم از خوشبختی عظیمی که از حضور دراینجا حس می کنم صحبت کنم و این شادی را به گروه بازیکنان و اعضای کادر فنی منتقل کنم. واقعا خوشحالم که بخشی از این باشگاه هستم و قول می دهم که تلاش کنیم تا امسال سالی پر از موفقیت برای همه باشد.از همه شما متشکرم»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:14 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1859
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4864
بازدید ماه : 4776
بازدید کل : 409522
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1