صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پله: نیمار از مسی و رونالدو پیشی می گیرد؛برزیل به فینال جام جهانی می رسد

حالا برزیل تیمی شکل گرفته است و سرمربی بزرگی به نام لوئیس فلیپه اسکولاری را دارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - پله اسطوره فوتبال برزیل بر این باور است که نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور، هموطن 21 ساله او که در بازار نقل و انتقالات تابستانی و قبل از آغاز رقابت های جام کنفدراسیون ها از سانتوس به بارسلونا پیوست، بالاخره با به نمایش گذاشتن توانایی های فوتبالی اش از مسی و رونالدو نیز پیشی خواهد گرفت.

پله که این روزها در بین 500 کودک فوتبال دوست در نیویورک به سر می برد در این باره به صحبت پرداخته و گفته:« مردم دوست دارند تا نیمار را با مسی مقایسه کنند ولی مسی الان چندین سال بیشتر از نیمار تجربه کسب کرده. به علاوه این مقایسه ها با کریستیانو رونالدو نیز انجام می شود. رونالدو مهاجمی است که گلهای بیشتری می زند. ولی اگر رو به آینده نگاه کنیم، من حس می کنم که نیمار از مسی و رونالدو هم پیشی می گیرد.»

پله که فوتبالش را در سال 1956 با سانتوس برزیل آغاز کرد و در سال 1977 با نیویورک کاسموس آمریکا از دنیای فوتبال خداحافظی نمود، این روزها در شهر نیویورک در رویدادی فوتبالی شرکت کرده و درمورد مسائل مختلف فوتبالی به صحبت پرداخته.

اما باید دانست که ادسون آرانتس دو ناسیمنتو پله، هنوز هم یکی از تحسین کنندگان نیمار است و نمی تواند حس علاقه و تحسینش از این مهاجم جوان برزیلی که به تازگی به بارسا پیوسته را پنهان کند:« نیمار هنوز خیلی جوان است و مهارت های زیادی دارد.»

او در پاسخ به سوالی درمورد نظر او درمورد تیم مدعی قهرمانی جام جهانی 2014 گفت:« من مطمئنم و براین باور هستم که برزیل به فینال جام جهانی 2014 خواهد رسید. حریفش یا اسپانیا خواهد بود و یا آلمان؛ ولی برزیل قهرمان خواهد شد. اگر برزیل را به کناری بگذاریم، در حال حاضر اسپانیا بهترین تیم ملی دنیاست.»

پله در آنالیز عملکرد سلسائو به این نکته اشاره کرد که این تیم درسالهای اخیر به مشکلاتی برخورده؛ چون درسالهای اخیر ازسبک بازی همیشگی اش دور شده بوده ولی درعین حال یادآوری کرد که با قهرمانی تیم ملی برزیل در جام کنفدراسیون ها و مقابل اسپانیا:« حالا برزیل تیمی شکل گرفته است و سرمربی بزرگی به نام لوئیس فلیپه اسکولاری را دارد. اگر من در زندگی ام سه قهرمانی در جام جهانی را کسب کرده ام و بیش از 1000 گل زده ام، به این خاطر است که  هم تیمی ها و دوستان بزرگی داشتم.خودم به تنهایی این کار را انجام نداده بودم.»

پله با یادآوری  پدرش ژائو راموس دو ناسیمنتو دوندینیو که او هم یک فوتبالیست بزرگ بود گفت:« آن زمان که بچه بودم پدرم همیشه به من می گفت که مهارت های زیادی دارم و روزی می توانم مبدل به بازیکن بزرگی شوم. ولی مهمترین چیز احترام به سایرین، به بقیه بازیکنان و به مدرست رفتن بود.»

کودکانی که دراین مراسم حضور داشتند با نهایت دقت به حرفهای پله گوش می دادند. اسطوره برزیلی ادامه داد:«مهمترین نکته اتحاد و دوستی است. چون نمی توان به تنهایی به قهرمانی رسید. برای قهرمان شدن باید با تیمت این کار را انجام دهی. باید توپ را به هم تیمی هایت پاس بدهی.  »

رامون یکی از صدها کودکی که در مراسم روز پنجشنبه به خبرنگار خبرگزاری افه گفت:« پله مثل یک پدر بود. من هیچ وقت شخصا او را ندیده بودم و همیشه از طریق تلویزیون او را می دیدم. خیلی خوشحالم که با پله دیدار کردم و دوست دارم که روزی مثل پله فوتبال بازی کنم. حالا رویایم برای آشنا شدن با پله به واقعیت پیوسته.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:16 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8529
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11534
بازدید ماه : 11446
بازدید کل : 416192
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1