الشعراوی : می خواهم در میلان تاریخ ساز شوم/ هرگز میلان را ترک نمی کردم / نیمکت نشینی من چیزی بود که
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

الشعراوی : می خواهم در میلان تاریخ ساز شوم/ هرگز میلان را ترک نمی کردم / نیمکت نشینی من چیزی بود که بعضی رسانه ها می خواستند

الشعراوی ملقب به فرعون کوچک برای ماندن در میلان یک پیشنهاد بزرگ مالی را از لیگ برتر جزیره رد کرد پیشنهادی که به نظر می رسد از چلسی رسیده بود.

سایت کریس رونالدو لیو مسی -وقتی به یک ماه گذشته بازمی گردیم به جایی می رسیم که استفان الشعراوی مهاجم 20 ساله و آینده دار میلان برای ماندن در این تیم از پیشنهاد دستمزذی نجومی گذشت در حالی که با رد این پیشنهاد قراردادش را بار دیگر تمدید کرد تا نشان دهد هرگز نمی خواسته پیراهنی که از کودکی طرفدارش بوده را ترک کند.

به نقل از ac-milan.ir-استفان الشعراوی در مصاحبه به توتو اسپورت چنین گفت : " به خروج از میلان نزدیک بودم؟ نه. من همیشه در مورد تصمیماتم مطمئن هستم . هرگز نمی خواستم تیمم را تغییر دهم."

" من از زمان کودکی طرفدار میلان بودم بنابراین بودن در این تیم بودن یک رویاست که به حقیقت پیوسته . حتی اگر پیشنهادی از رئال مادرید می رسید من هرگز این تیم را ترک نمی کردم.من به هر تیمی نه می گفتم."

"این مسئله هم درست است که پیشنهادات تیم های بزرگ آنچنان رسمی و مهم نبود اما می خواهم برای مدتی طولانی بمانم تا تاریخ جدید میلان را بنویسم."

او در رابطه با افت مقطعی خود پس از ورود بالوتلی گفت :" من و ماریو بیش از اینکه فقط یک هم تیمی ساده باشیم ،دوستان واقعی یکدیگریم. همیشه  در رابطه با این مسئله صحبت می کنیم.  هرگز به کسانی که می گویند مشکل من ماریو است گوش نمی کنم. راستش را بخواهید اویکی از کسانی بود که در دوران مشکلات به شدت به من نزدیک بود و به من کمک فراوانی کرد و روحیه می داد."

" هیچ حسادتی بین ما نیست و می دانم که در کنار او و بدون او می توانم در زمین بدرخشم. البته این را هم به خوبی می دانم که برای یک بازیکن 20 ساله ضرورتی ندارد که هر هفته گل زنی کند.این را هم بدانید که حریف های ما نیز به مرور زمان با من بیشتر آشنا شدند و مراقبت خود را بیشتر کردند."

" آلگری می گوید که زمانی که از سمت چپ به داخل حرکت می کنم قابل پیش بینی هستم. پس باید به عنوان یک مهاجم سایه کار کنم.پس می دانم که باید با شرایط جدید خودم را وفق بدهم . من انگیزه ی بالایی دارم."

" اجازه بدهید این را هم بگویم که پس از این که آلگری من را از ترکیب بازی با ناپولی کنار گذاشت اصلا مشکلی پیش نیامد. او نظرش را به من گفت و من نیز پذیرفتم. چرا که من الشعراوی چند ماه گذشته نبودم.روی نیمکت بودم و این همان چیزی بود که برخی رسانه ها می خواستند."

استفان در پایان گفت" من تجربه ی زیادی برای آینده کسب کرده ام. یاد گرفتم که فوتبال امروز با فوتبال فردا دقیقا متفاوت خواهد بود و این می تواند نکته ای مثبت یا منفی باشد.فقط می دانم که باید همیشه در شکست و پیروزی بتوانید سر خود را بالا نگه دارید."



نظرات شما عزیزان:

مارکو رویس
ساعت13:13---13 مرداد 1392
مگه داری چیکار میکنی که میگی تحول اساسی؟گرت بیل بهم گفت میخواد تو رو اذیت کنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:18 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7190
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10195
بازدید ماه : 10107
بازدید کل : 414853
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1