ونگر:ژروینیو و شاماخ آرسنال راترک می کنند؛ برای هرخرید باید 3توافق حاصل شود؛ درخریدها عادلانه و محتر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ونگر:ژروینیو و شاماخ آرسنال راترک می کنند؛ برای هرخرید باید 3توافق حاصل شود؛ درخریدها عادلانه و محترمانه رفتار می کنیم

سرمربی توپچی ها اعلام کرد که بندتنر در نزدیکی درهای خروجی باشگاه نیست ولی از جدایی ژروینیو و شاماخ خبر داد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در صحبت هایی اعلام کرد که ژروینیو و مروانه شاماخ در آستانه جدایی از آرسنال هستند ولی یادآوری کرد که بندتنر در نزدیکی درهای خروجی باشگاه امیریتس قرار ندارد.

ژروینیو دو سال پیش از لیل به آرسنال پیوست و هیچ وقت نتوانست در این تیم در حد توقعات ظاهر شود و حالا شنیده می شود که ممکن است به رم منتقل شود.

شاماخ که فصل گذشته به صورت قرضی در وست هم توپ می زد هم در آستانه جدایی از آرسنال قراردارد و بندتنر که در فصل 3-2012 به صورت قرضی به یوونتوس منتقل شده بود هم ممکن است ورزشگاه امیریتس راترک کند.

ونگر در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« ژروینیو در حال حاضر در آستانه توافق با تیمی است که می خواهد به آنجا برود. بندتنر جایی نمی رود. او در حال حاضر اینجا و در جمع ماست. شاماخ هم ممکن است به تیم دیگری برود و تکلیف او در 48 ساعت آینده روشن خواهد شد. اینها بازیکنانی هستند که به احتمال قریب به یقین ما را ترک خواهند کرد.»

آرسنال این روزها به شدت به دنبال جذب لوئیس سوارس اروگوئه ای است ولی ونگر مطمئن است که تیمش می تواند بدون سوارس هم موفق باشد:« من مطمئنم. چرا باید اینجا بنشینم و بگویم که ما با این بازیکنانی که داریم، قطعا به قهرمانی نخواهیم رسید؟ من هیچ وقت نگفته ام که ما برای خرید لوئیس سوارس پیشنهادی ارائه داده ایم ولی الان می خواهم بگویم که ما یک پیشنهاد برای خرید سوارس به لیورپول ارسال کردیم. این حداقل اطلاعات ممکن است. »

ونگر در مورد هواداران تیمش که درمورد عملکرد آرسنال در بازار نقل و انتقالات به قضاوت می پردازند هم صحبت کرد و گفت:« من دوست ندارم که علنا درمورد عملکردمان در بازار نقل وانتقالات صحبت کنم. چون این موضوع هدف من در کنفرانس های خبری نیست. من فقط می توانم جمله دیروزم را تکرار کنم: تا روز 31 آگوست حدودا یک ماه زمان باقی است و ما به شدت تلاش می کنیم تا به تقویت تیممان بپردازیم. این را بدون نام بردن از بازیکن خاصی می گویم. چون بعید می دانم که روند مذاکرات ساده باشند. شما می توانید در مورد قیمت های بازیکنان فکر کنید. وقتی می خواهید هر بازیکنی را خریداری کنید، باید با سران باشگاه او و با خود این بازیکن به توافق برسید و برسر قیمت او توافق حاصل شود. پس به 3 توافق نیاز است. این دقیقا مثل این است که به خانه همسایه بروید و بگوئید که می خواهم خانه تان را بخرم. پس فردا صبح خانه را تخلیه کنید. قطعا او از این موضوع خوشحال نخواهد شد. ما باید در مورد هر نقل وانتقالی به سبک خودش رفتار کنیم و عادلانه و محترمانه رفتار کنیم. این سیاست باشگاه ماست. باشگاه های دیگر شاید رفتار متفاوتی داشته باشند و این مشکل خود آنهاست ولی ما کاملا به ارزشهایمان وفاداریم.ارزشهایی که برای ما مهم هستند.»

آرسنال امشب در امیریتس کاپ مقابل گالاتاسرای به میدان خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:53 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7050
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10055
بازدید ماه : 9967
بازدید کل : 414713
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1