راجرز: ارزش سوارس به اندازه بیل است؛ تشویق سوارس نشان دهنده سطح بالای هواداران ماست
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

راجرز: ارزش سوارس به اندازه بیل است؛ تشویق سوارس نشان دهنده سطح بالای هواداران ماست

سرمربی لیورپول در صحبت هایی به سران آرسنال یادآوری کرده که اگر سوارس را می خواهند باید در حدود 100 میلیون پوند برای خریدش پرداخت کنند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - برندان راجرز سرمربی لیورپول در صحبت هایی اعلام کرده که لوئیس سوارس به اندازه گرث بیل می ارزد و اگر سران آرسنال در فکر خریداری او هستند باید پیشنهادی معادل پیشنهاد رئالی ها برای خرید بیل روی میز بگذارند.

این درحالی است که سران آرسنال تمایل زیادی برای خریداری لوئیس سوارس دارند و دو پیشنهاد پیشین آنها برای خرید این مهاجم اروگوئه ای با پاسخ منفی سران لیورپول مواجه شده بود. دراین میان خود سوارس تمایل زیادی برای ترک لیورپول دارد.

بعد از برد 0-2 لیورپول دربازی بزرگداشت استیون جرارد در آنفیلد راجرز، سرمربی قرمزها در صحبت هایی اعلام کرد که ارزش بیل و سوارس با هم برابر است و به سران باشگاه لیورپول یادآوری کرد که باید برای حفظ سوارس در تیمشان بجنگند.

راجرز در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« هر بازیکنی در دنیا ارزش خودش را دارد. این موضوعی نیست که ما به آن فکر کنیم. ما اصلابرای فروش لوئیس و یا هیچ بازیکن دیگری عجله نداریم.شاید لازم باشد که به بازار نقل و انتقالات نگاهی انداخته شود. برای سوارس پیشنهادی 45میلیون یورویی ارائه می شود و بعد پیشنهاد ارائه شده برای بیل را ببینید. بیل و سوارس دو بازیکن برتر فصل گذشته لیگ برتر بودند. پس نمی توان گفت که ارزش بیل 100% بیشتر از سوارس است. ما به عنوان باشگاه لیورپول به کارمان باور داریم و با اطمینان می گوئیم که هیچ بازیکنی را از سر عجله به فروش نخواهیم رساند.»

راجرز در ادامه به این نکته اشاره کرد که پیشنهاداتی که سران این باشگاه از سوی آرسنال برای جذب سوارس دریافت کرده اند، خیلی کم ارزش بوده و یادآوری کرد که این مهاجم اروگوئه ای نقش پررنگی در برنامه های لیورپول دارد.

راجرز ادامه داد:« فکر می کنم که داستان های زیادی پیرامون لوئیس سوارس به گوش می رسد ولی هیچ تغییری در راه نیست. تمام این گمانه زنی هایی که از پایان فصل گذشته آغاز شده و نام باشگاه هایی که به عنوان مقصد لوئیس مطرح می شوند را به یک سو بگذارید. ما فقط 2 پیشنهاد از یک باشگاه خاص برای سوارس دریافت کرده ایم. این پیشنهادات اصلا در حد واندازه های ارزش واقعی بازیکن تراز اول ما نبوده.این خیلی ساده است. ما نمی خواهیم سوارس را بفروشیم. ما در تلاش هستیم تا تیم خوبی را بسازیم. پس هیچ خبر جدیدی در راه نیست.»

سوارس در جریان بازی شنبه شب به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین آنفیلد شدو به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت. راجرز در ادامه صحبت هایش درتمجید ازعملکرد و رفتار هواداران تیمش گفت:« این نشان دهنده سطح و کلاس هواداران لیورپول است. این روزها گمانه زنی های زیادی درمورد لوئیس به گوش می رسد و همه از استقبال هواداران از سوارس تعجب کردند. این سطح شخصیتی هواداران لیورپول را نشان می دهد. آنها دارایی های تیمشان را دوست دارند و لوئیس هم هنوز یکی از بازیکنان تیم ماست. او به خاطر محرومیت نمی تواند در ابتدای فصل تیم را همراهی کند ولی هواداران او را دوست دارند. قطعا سوارس هم از این رفتار تحت تاثیرقرار گرفته.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:55 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1362
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4367
بازدید ماه : 4279
بازدید کل : 409025
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1