ژابی آلونسو:زیدان الگوی هر فوتبالیستی است؛ می خواهیم شروع قدرتمندانه ای داشته باشیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ژابی آلونسو:زیدان الگوی هر فوتبالیستی است؛ می خواهیم شروع قدرتمندانه ای داشته باشیم

ستاره اسپانیایی براین باور است که تیمش آماده آغاز رقابت با بارسلوناست و به تمجید از زیدان پرداخته است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - ژابی آلونسو ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید که این روزها برای بازگشت به روزهای اوج تلاش می کند در صحبت هایی به بارسلونا هشدار داده و یادآوری کرده که رئال آماده شروعی طوفانی است.

کهکشانی ها فصل گذشته در کورس قهرمانی لالیگا در مقابل بارسلونا ناکام ماندند ودر فینال جام حذفی اسپانیا هم مغلوب اتلتیکومادرید شدند.در پایان فصل گذشته، ژوزه مورینیو از رئال جدا شدد و کارلو آنچلوتی جانشین او شد.

سرمربی ایتالیایی خیلی سریع کارش را شروع کردو با انتقال ستاره هایی مثل ایسکو، آیسر اییارامندی، دانی کارواخال و کاسمیرو این تیم خریدهای تابستانی اش را انجام داد و سران رئال در تلاش هستند تا گرث بیل را نیز به خدمت بگیرند.

دراین میان ژابی آلونسو براین باور است که تیم مادریدی قدرت و جان دوباره ای گرفته و به تیم بارسلونا دراین راستا هشدار داده. آلونسوی 31 ساله در گفتگو با آدیداس گفت:« فکر می کنم که خریدهای جدید رئال خریدهای خوبی برای تیم بوده اند ومهمترین نکته این است که ما پایه واساس تیم را دوباره ساخته ایم. من مطمئنم که هر بازیکنی که در رئال حضور دارد به همکاری و مشارکت خواهد پرداخت و هرچه سرمربی تیم گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشد، بهتر است. من فکر می کنم که ما همدیگر را خوب می شناسیم و اکثر بازیکنان تیم سالهاست که در کنار هم هستند. حس خوبی داریم و منتظر شروع فصل هستیم و توقعات فراوانی هم داریم.»

درحال حاضر زین الدین زیدان به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مشغول به کار است و آلونسو در صحبت هایی به تمجید از زی زو پرداخته:« من همیشه زیدان را تحسین می کنم. او الگویی است که هر فوتبالیستی به او نگاه می کند. من انگیزه های زیادی برای کار کردن در کنار او دارم؛ چون زیدان به تمام موفقیت های ممکن دست یافته و باتجربه است. وقتی درتیمی مثل رئال مادرید هستی می دانی که هر بازی ای ، سرنوشت ساز است و باید برای برد در تک تک مسابقات به میدان بروی. ما هیجان زیادی برای شروع فصل جدید داریم ولی باید تمام تئوری ها را در عمل و در زمین مسابقه پیاده سازی کنیم  و شروع قدرتمندانه ای داشته باشیم.»

آلونسو ادامه داد:« تدریجا در حال بازگشت به روزهای اوجم هستم و هم تیمی هایم هم راضی و خوشحالند و به شدت تمرین می کنند.»

این ستاره اسپانیایی در ماه ژوئن زیر تیغ جراحی رفت و در اردوی پیش فصل رئال غایب بود ولی روند بهبود او سریع تر از پیش بینی ها دنبال می شود. رئال مادریددر حال حاضر در آمریکاست و در آخرین دیدار دوستانه برگزار شده اش با نتیجه 1-2 از سد اورتون عبور کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:56 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10116
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13121
بازدید ماه : 13033
بازدید کل : 417779
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1