واتزکه: دورتموند مهم تر از لواندوفسکی است؛ از مقصد گوتزه تعجب نکردم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

واتزکه: دورتموند مهم تر از لواندوفسکی است؛ از مقصد گوتزه تعجب نکردم

مدیر داخلی باشگاه دورتمونددر صحبت هایی اعلام کرد که دلیل رد انتقال لواندوفسکی به بایرن درتابستان امسال، منافع باشگاه بوده

سایت کریس رونالدو لیو مسی - هانس یواخیم واتزکه ، مدیر داخلی باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرده که مصالح و منافع باشگاه همیشه به شرایط فردی بازیکنان اولویت دارد و از همین رو بوده که سران باشگاه دورتموند با انتقال لواندوفسکی به بایرن درتابستان امسال مخالفت کرده اند.

شنیده می شد که این ستاره لهستانی می خواهد گام در مسیر ماریو گوتزه گذاشته و در تابستان امسال دورتموند را به مقصد بایرن مونیخ ترک کند ولی سران دورتموند مانع از این انتقال شدند. از همین رو لواندوفسکی علیه مدیران دورتموند موضع گیری کرده و اعلام نمود که از دست سران باشگاه به شدت ناراحت است ولی واتزکه خوشحال است که توانسته اند لواندوفسکی را برای یک فصل دیگر در سیگنال ایدونا پارک حفظ کنند.

واتزکه در صحبت هایی به WAZ گفت:« قطعا منظور لواندوفسکی از این صحبتها به من بوده. من می توانم درک کنم که روبرت کمی ناامید شده است ولی من باید تصمیماتی را بگیرم که به نفع باشگاه باشد.»

واتزکه در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که از جدایی گوتزه واقعا متعجب شده و درادامه در مورد تصمیم سران دورتموند برای پرداخت مبلغی هنگفت برای خریداری هنریک میختاریان از شاختار دونست صحبت کرد.

واتزکه ادامه داد:« من زمانی که گوتزه تصمیم به ترک دورتموند گرفت واقعا تعجب کردم ولی از مقصدی که او برای خودش برگزیده بود متعجب نشدم. ما پول هنگفتی را برای خرید میختاریان پرداخت کردیم؛ چون به یک راهکار سریع نیاز داشتیم. او ترکیبی از سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت است. ما نمی توانستیم بعداز جدایی گوتزه بازیکنی را بخریم و سه سال دیگر برای رشد و پرورش او وقت بگذاریم.»

دورتموند فصل گذشته در رقابت های بوندس لیگا به نایب قهرمانی رسید و در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز مغلوب بایرن مونیخ شد. البته واتسکه معتقد است که نمی توان از تیم کلوپ انتظار داشت که امسال نیز تمام افتخارات قبل راتکرار کند:« این کاملا غیرواقعی است که انتظار داشته باشیم که تیم می تواند دوباره و در فصل 4-2013 نیز به نیمه نهایی یا فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. ما باید واقع بین باشیم. البته با افزایش روند موفقیت ها، دورتموند تیم خوشایندی برای هیچ حریفی نخواهد بود.»



نظرات شما عزیزان:

ارشیا
ساعت19:11---13 مرداد 1392
سلام داداش چقدر آمار وبت بالا رفته
آپ میلانم نظر یادت نره راستی کد لوگومو هم اگه زحمتی نیس بزار تو وبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:6 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9186
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12191
بازدید ماه : 12103
بازدید کل : 416849
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1