مسی در مالزی:‌ دارم به نیمار عادت می کنم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

لیونل مسی که همراه بارسلونا در اردوی مالزی به سر می برد می‌گوید هیچ اختلافی با نیمار ندارد و آنها دارند به یکدیگر عادت می کنند.
foton
لیونل مسی که همراه تیمش در مالزی حضور دارد در بازی برابر منتخب تایلند توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند. دیداری که بارسلونا هفت بر یک این تیم را شکست داد.
 
لیونل مسی درباره رابطه خود با نیمار گفت:‌ مطبوعات همیشه یک سری چیزها می گویند که صحت ندارد. رابطه خوبی با نیمار دارم و حرفهایی دیگری که در باره رابطه من و نیمار منتشر شده است صحت ندارد. من داخل و خارج زمین با نیمار رابطه خوبی دارم و کم کم با یکدیگر آشنا می شویم. ما زیاد در کنار هم بازی نکردیم اما از زمانی که نیمار به تیم ما اضافه شده است توانسته شور و شوق زیادی به تیم وارد کند.
 
لیونل مسی درباره خراردو مارتینو گفت:‌ او به ما می گوید که باید مثل سه ، چهار سال قبل فوتبال بازی کنیم و به آن دوران برگردیم. او از ما می خواهد که خیلی سریع توپ را پس بگیریم و سرعت بازی خودمان را افزایش دهیم .هنوز داریم همدیگر را می شناسیم و از همدیگر شناخت کسب می کنیم . هر مربی شیوه خاص خود را دارد. او به بارسا نیامده تا چیزی را تغییر دهد. بلکه دوباره به تیمی برگردیم که توانست در چند سال گذشته افتخارات زیادی کسب کند.
 
بارسلونا فردا شنبه در دیداری دوستانه در اردوی خود در مالزی برابر منتخب فوتبال این کشور قرار می گیرد.
 
به گزارش ایسنا، لیونل مسی درباره آماده سازی تیمش برای اردوی پیش فصل خود گفت:‌ نمی‌دانم که این تور بهترین راه برای برای آماده سازی تیم است یا خیر. اما این اردوی پیش فصلی است که ما برای خود انتخاب کردیم . ما در مالزی سخت تمرین می کنیم . تمرین ها و سفرهای زیادی در مالزی انجام می دهیم . بازی های خودمان را در اردوی پیش فصل جدی گرفته ایم و بازی خودمان را انجام می دهیم . فکر می کنم بتوانیم به شکل خوبی دست پیدا کنیم و با آمادگی مطلوبی لیگا را شروع کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:29 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9036
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12041
بازدید ماه : 11953
بازدید کل : 416699
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1