ماسچرانو: اگر بارسا من را نخواهد، یک دقیقه هم نمی مانم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

او تاکید کرد که همیشه آماده مبارزه برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی بارساست اما از سوی دیگر، تایید کرد که اگر این باشگاه نیازی به او نداشته باشد، آماده رفتن به باشگاه دیگر است

سایت گل- خاویر ماسچرانو، هافبک آرژانتینی بارسا، اعلام کرد که در طول دوران حضورش در نوکمپ، پیشنهادهایی از سایر باشگاه ها داشته و اگر آبی و اناری ها به او نیاز نداشته باشند، آماده است تا به باشگاه دیگری بود.

این ملی پوش آرژانتینی در سال 2010 با انتقالی 24 میلیون یورویی از لیورپول به بارسا پیوست و به دلیل مشکلاتی که بارسا در خط دفاعی داشت، بیشتر به عنوان مدافع میانی به کار گرفته شد.

او تاکید کرد که همیشه آماده مبارزه برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی بارساست اما از سوی دیگر، تایید کرد که اگر این باشگاه نیازی به او نداشته باشد، آماده رفتن به باشگاه دیگر است.

ماسچرانو در گفتگو با ال پائیس، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال پیوستن به یک باشگاه دیگر، گفت:" هرگز نمی دانید چه رخ خواهد داد. در فوتبال باید برای هر اتفاقی آماده باشید. در این سه فصل تماس های از سوی باشگاه های دیگر داشتم اما هرگز پیشنهادی ارائه نشد.

همیشه تردیدهایی وجود دارد. وقتی در بارسا بازی می کنید، باید برای جایگاه تان بجنگید. من همیشه در طول دوران حرفه ای ام، خودم جایگاهم را در تیم به دست آورده ام. این اتفاقی است که باید برای هر بازیکنی رخ بدهد.

اگر بارسا بگوید که به من نیاز ندارد، یک دقیقه هم نمی مانم."

بارسا در این تابستان سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع جدید است و از داوید لوئیز به عنوان گزینه اصلی این باشگاه نام برده می شود؛ انتقالی که ماسچرانو معتقد است برای تیمش بسیار حیاتی خواهد بود.

" همیشه باید تا حد امکان پیشرفت کنید. من این را کاملا درک می کنم. واقعیت این است که ما در این پست ضربه زیادی خوردیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:33 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 540
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 3545
بازدید ماه : 3457
بازدید کل : 408203
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1