راموس:نیمار یا مسی؟کریستیانو،اوزیل و ایسکو را میپسندم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

سرجیو راموس مدافع رئال مادرید در مصاحبه با ای اس پی ان،درباره شرایط کنونی باشگاه،خریدهای جدید آنجلوتی،زمان مورینیو،دسیما و بارسا صحبت کرد.


-تیم:مربی تغییر کرد و خریدهای جدیدی داشتیم.یک تیم با بازیکنان جوان اسپانیایی تشکیل شده است و این نکته مثبتی برای شروع فصل است ،امیدهای زیادی داریم.از زمانی که در اینجا بوده ایم ،نیاز به ثبات مربی را درک کرده ایم و این چالشی برای کسب حداکثر عنواین ممکن است.همانطور که ایکر بارها گفته،حضور در بازی های ملی همیشه هم است.


-مورینیو: فصل گذشته،موفقیت های قبلی را دربرنگرفت،من ترجیح میدهم مثبت باشم و در مورد خوبی های حرف بزنم،کینه توز نیستم.مثبت نگاه میکنم و میخواهم از دوره ای تمام شده و فراموش شده،درس بگیرم.فوتبال همین است،ما باید نمو کنیم،پیشرفت داشتیم باشیم؛جاه طلب باشیم تا عنواین را بدست آوریم.حالا یک مرحله جدید است،با مربی جدید،بازیکنان جدید،انگیزه زیادی برای انجام کارها داریم.


-فصل پیش خودت:فکر نمیکنم بدترین فصل من بود.برعکس شاید به آنچه میخواستیم نرسیدیم،لالیگا،کوپا،لیگ قهرمانانو..پس از یک تلاش بی نظیر،فصلمان خالی باقی ماند.حالا بیشترین انگیزه ام برای پیشرفت و بدست آوردن حداکثر عناوین است.منفی نگر نیستم،میخواهم بهترین ها را بدست آورم،در بدترین زمان هست که میشود چیزهای خاصی یاد گرفت و من آنرا کسب کردم.


دسیما:همیشه هدفمان بوده است،چون سال هاست که آن را بدست نیاورده ایم،اما نباید در موردش وسواس داشت.اعتقاد داریم که میتوانیم آنرا بدست بیاوریم.باید پیشرفت کنیم تا به آن دست یابیم،چون تیم های بسیار زیادی در آرزوی رسیدن به ان هستند.
-نیمار یا مسی:نیمار یا مسی؟من بیشتر کریستیانو،اوزیل و ایسکو را میپسندم،هم تیمی هایم هستند؛شکی نیست که این دو بازیکنان بزرگی هستند ولی هم تیمی هایم را حمایت خواهم کرد.


-بارسا: سال هایی راهم با کهکشانی ها داشتیم که جامی نبردیم،هر اتفاقی ممکن است بیفتد.   من برای همه تیم های اسپانیایی،بهترین ها را میخواهم ولی وقتی در مقبال بارسلونا مبارزع میکنیم،موفقیتشان را نمیخواهم،چون به رئال صدمه میزنند.   
-آنجلوتی:هر مربی متفاوت است،سیستم بازی،فلسفه،نظم،اخلاق و رفتارو..هر مربی روشی دارد.من میتوانم به شما این اطمینان را بدهم که کل مشتاق کارند،یک دل اند تا عنواین بسیاری را بدست آوریم.

-آنجلوتی:هرمربی متفاوت است.یک سیستم بازی،یک فلسقه،یک نظم،رفتار و منش و...من میتوانم به شما اطمینان دهم که کل تیم مشتاق کارند،یک دلند و میخواهند عناورین بسیاری را بدست آورند.



نظرات شما عزیزان:

erfan
ساعت5:18---19 مرداد 1392
سلام وبلاک جالبی داری
اکه دوست داشتی منو با اسم

اخبار ورزشی

لینک کن و بعد به من سر بزن بگو با چه اسمی لینکت کنم .
امیدوارم موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, ] [ 20:59 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5040
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8045
بازدید ماه : 7957
بازدید کل : 412703
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1