ایسکو خرید بیل را تایید کرد:"اگر بیاید،از او استقبال خواهیم کرد"
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ایسکو در کنفراس مطبوعاتی قبل از بازی با اینتر که پایان تورآمریکایی رئال مادرید است،صحبت کرد.


-انتخاب شدن برای تیم ملی:
اتفاق بسیار خوشایندی بود،از اتفاقی که پیش آمده بسیار خوشحالم،خیلی خوشحال.بیدار شدم و زمانی که تلفن همراه خود را دیدم،پیغام هایی از طرف خانواده ام داشتم و شنیدم که به تیم ملی دعوت شده ام.برای شروع یک روز فوق العاده،خبر خوبی بود.من حتی وجود چنین لیستی را به خاطر نداشتم.هم تیمی هایم به من تبریک گفتند.همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و این بهترین شکل ممکن برای من بود.امیدوارم همه چیز همانطور باقی بماند.خیلی خوب است که مردم از من انتظارات شایسته ای دارند.این بهترین نیرو برای کسب خیلی از چیزهاست.امیدوارم مطلقا به دنبال همان باشم.از اینکه دعوت شده ام بسیار خوشحالم و مشتاق بازی در مقابل اکوادور هسنم،تجربه شادی بخشی برایم است.


-درمادرید:در مادرید همه چیز را بهتر میبینم و احساس بسیار خوبی دارم.مربی از ما توپ،خلاقیت و بازی میخواهد.همه چیز خیلی خوب است و فکر میکنم یک رئال مادرید بسیارخوب را درتمام فصل شاهد خواهیم بود.

-آنجلوتی:خیلی شبیه پلگرینی است،آزادی عمل بسیاری به من میدهد،که این باعث شد به سرعت هماهنگ شوم.در مالاگا زیاد دفاع نمیکردم ولی با چیزی که تیم از من میخواست،وفق پیدا کردم.بیل پلن تقویتی خوبی است واگر بیاید به او خوش آمد میگوییم.


-از مالاگا تا مادرید:در مالاگا فصل خوبی داشتم ،در مادرید بیشتر تاثیرگذارم.تاجایی که به تیم ملی دعوت شدم و از این بابت بسیار خوشحالم.



-کریستیانو رونالدو:قدرت فیزکی و تماشایی دارد که خاص اوست.در موردش چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد که همه ما آنرا میدانیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:30 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9161
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12166
بازدید ماه : 12078
بازدید کل : 416824
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1