پیشنهاد راجرز به سوارس: بپذیر که لیورپول تو را نمی فروشد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پیشنهاد راجرز به سوارس: بپذیر که لیورپول تو را نمی فروشد

سرمربی لیورپول براین باور است که ستاره اروگوئه ای می بایست تصمیم سران لیورپول برای رد تمام پیشنهادات برای او را بپذیرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - برندان راجرز سرمربی لیورپول از لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای تیمش خواسته تا بپذیرد که سران لیورپول قصد فروش او را ندارند. او براین باور است که سوارس هنوز هم می تواند نقش تاثیرگذاری در رقابت های این فصل لیورپول داشته باشد.

این درحالی است که سوارس در طول هفته های اخیر بارها از تمایلش برای جدایی از لیورپول صحبت کرده و بعد از ناکامی این تیم درکسب سهمیه حضور در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا این صحبت آغاز شد. اما حالا جان دبلیو هنری، مالک لیورپول به سوارس گفته که به او اجازه جدایی نخواهد داد.

از سوی دیگر آرسنالی ها در طول هفته های اخیر بارها برای جذب سوارس دست به کار شده اند. دراین میان برندان راجرز سرمربی لیورپول از سوارس خواسته تا تصمیم سران باشگاه برای عدم فروش او را بپذیرد.

راجرز در صحبت هایی گفته:« لوئیس خودش به تنهایی به تمرین می پردازد و کاملا درک می کند که ما در چه شرایطی هستیم. ما در کمال آرامش به سرمی بریم و سران باشگاه کنترل اوضاع را در دست دارند. ما قصد فروش سوارس را نداریم و سرسختانه پای این حرف ایستاده ایم. لوئیس درطول دوران حضورش در لیورپول برای تیم جنگیده. زمانی فرا می رسد که او درک خواهد کرد که سران باشگاه قصد فروش او را ندارند. الان برهه زمانی سختی برای اوست ولی وظیفه من این است که به حفظ گروه و تیمم بپردازم. زمانی که او روحیه اش را بازیابد به تمرینات تیمی اضافه خواهد شد.»

لوئیس سوارس فصل گذشته یکی از ستاره های لیورپول بود و در 44 دیداری که برای این تیم برگزار کرد، 30 گل به ثمر رساند.

البته او در شش بازی ابتدایی این فصل به دلیل محرومیتی که ناشی ازگاز گرفتن دست برانیسلاو ایوانوویچ در بازی فصل گذشته دوتیم چلسی و لیورپول است، از میادین ورزشی به دور خواهد بود ولی راجرز مطمئن است که او دوباره می تواند به اوج بازگردد:« سوارس یک مهاجم تراز اول است.من هیچ شکی ندارم که او بعد از بازگشتش مثل فصل قبل خواهد درخشید.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, ] [ 21:20 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1917
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4922
بازدید ماه : 4834
بازدید کل : 409580
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1