گزارش ویژه: فابرگاس و 5 ستاره‌ دیگری که به یونایتد «نه» گفتند!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

مشت‌زن بلژیکی

آمار فلینی در فصل 13-2012
بازی
گل
پاس گل
پاس در هر بازی
پاس‌های کلیدی در هر بازی
ضربه به سمت چارچوب در هر بازی
نبردهای هوایی برنده در هر بازی
تکل در هر بازی
دقت پاس‌دهی
کارت زرد
کارت قرمز
31
11
5
52.5
1.3
2.9
4.9
2.6
79.3%
9
0

یونایتد پس از آن که تیاگو آلکانتارا را از دست داد رو به دیگر بازیکن بارسلونا آورد و فابرگاس را نشان کرد. تیاگو بایرن مونیخ را ترجیح داد تا به مربی سابقش، پپ گواردیولا بپیوندد. اما یونایتد به جز این دو بازیکن چهار پیشنهاد ردشده دیگر هم داشته است.

اول این که آنها ماه گذشته به دنبال خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید بودند و 35 میلیون یورو پیشنهاد اولیه برایش دادند که مادرید بلافاصله ردش کرد. آنها به دنبال مارکو وراتی از پاری سن-ژرمن، و دو ستاره یوونتوس، یعنی کلودیو مارکیزیو و البته آرتورو ویدال هم بوده‌اند!

یونایتد در روند مذاکرات دریافت که وراتی دلش با یوونتوس است. به همین دلیل آنها به سراغ یوونتوس رفتند و درباره ویدال و مارکیزیو پرس و جو کردند. اما یوونتوس هم منچستریونایتد را بلافاصله ناامید ساخت. این که آنها چند بازیکن را هدف قرار دادند برایشان سودی نداشت.

نقل و انتقالات برای منچستریونایتد دارد آهسته و پیوسته به سمت بی‌حاصلی محض می‌رود. تازه بیشترین خبر در تابستان از اردوی یونایتد بر سر آینده وین رونی به گوش رسیده است!

اما اکنون یونایتد باید به سمت Plan G برود. یعنی برنامه هفتم. شش برنامه قبلی آنها شکست خورد.

مروانه فلینی همیشه به عنوان گزینه از سر ناچاری مطرح بوده. بخت حضور این بازیکن بلژیکی در تیم جدید مربی سابقش روز به روز بیشتر می‌شود.

مویس این بازیکن 25ساله را دوست دارد. او هافبکی فیزیکی و چندپسته است که در لیگ برتر خود را ثابت کرده. اما اگر فلینی بازیکن مهمی برای یونایتد بود او را دو ماه پیش می‌خریدند. نه الان.

هر چه باشد بندی در قرارداد او وجود دارد که به او اجازه می‌داد اگر تیمی حاضر در لیگ قهرمانان 22 میلیون پوند برایش پرداخت کند او بتواند برود. اما این بند در 31 جولای منقضی شده (دو هفته پیش). این یعنی یونایتد حالا برای خرید فلینی باید وارد مذاکره با اورتون شود. این یعنی یونایتد مجبور شده به سراغ او برود چون بازیکن بهتری گیرش نیامده است.

البته فلینی بازیکن قابل اعتمادی خواهد بود. اما او در حال حاضر اصلا آن ستاره‌ای نیست که بتواند دوران جدید یونایتد را پس از بازنشستگی فرگوسن رقم بزند. او آن خلاقیت مورد نیاز منچستر را هم ندارد.

مویس بارها درباره تلاش باشگاهش برای خرید فابرگاس صحبت کرد. او همچنین اصرار کرد که رونی فروشی نیست. باشگاه به این ترتیب در معرض جنگ روابط عمومی و نبرد رسانه‌ای قرار دارد.

اوضاع برای مویس دشوار است و اد وودوارد، مدیر ارشد اجرایی جدید باشگاه هم نتوانسته خود را پس از استعفای دیوید گیل استاد مذاکرات نشان دهد.

یونایتد فصل قبل به‌آسانی فاتح لیگ برتر شد. اما این حس وجود دارد که آنها باید خریدی بزرگ انجام دهند تا بتوانند به دفاع از قهرمانی بپردازند. سیاست انتقالات آنها تاکنون نه جهت داشته و نه استراتژی. البته نمی‌توان جاه‌طلبی آنها در تعقیب چند تن از بهترین هافبک‌های اروپا را نادیده گرفت.

فلینی احتمالا به یونایتد می‌رود. اما جایگاه یونایتد مویس در زنجیره غذایی باشگاه‌ها کجاست؟ آیا آنها شکارچیان بزرگی هستند یا این که در میانه‌های این زنجیره قرار دارند و شکاری بهتر از فلینی پیدا نمی‌کنند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:19 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9143
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12148
بازدید ماه : 12060
بازدید کل : 416806
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1