مویس: رونی را نمی فروشیم؛ این جام از آن فرگوسن است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مویس: رونی را نمی فروشیم؛ این جام از آن فرگوسن است

سرمربی باتجربه یونایتد در صحبت هایی اعلام کرد که خود وین رونی درخواست کرده بوده تا با بازیکنان ذخیره تمرین کند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - دیوید مویس سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرده که وین رونی در بازار نقل و انتقالات تابستانی فروخته نمی شود و درعین حال یادآوری کرده که مشکلی با رونی ندارد.

سران باشگاه چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی دو درخواست برای خرید رونی به اولدترافورد ارائه کرده بودند که این دو درخواست از سوی سران یونایتد رد شد.این روزها رونی با بازیکنان ذخیره یونایتد تمرین می کند تا بتواند به بازیابی آمادگی اش بعد از مصدومیت از ناحیه شانه بپردازد و خود او بی صبرانه منتظر است تا انتقالش به استمفورد بریج انجام شود.

البته مویس در صحبت هایی اعلام کرده که مهاجم انگلیسی تیمش فروشی نیست. بعد از قهرمانی یونایتد در جام کامیونیتی شیلد مقابل ویگان در ورزشگاه ومبلی مویس به خبرنگاران گفت:« رونی فروشی نیست. من نظرم عوض نشده، پس حرف دیگری برای گفتن دراین باره باقی نمی ماند. شاید خیلی از شما دوست ندارید این را بشنوید، چون اخباری غیرواقعی را نوشته اید ولی من مشکلی با وین ندارم. رونی به درخواست خودش با بازیکنان ذخیره به تمرین می پردازد.»

مویس در ادامه به این نکته اشاره کرد که رونی ممکن است آمادگی کامل برای حضور در بازی انگلیس مقابل اسکاتلند را داشته باشد ولی برای بازی شنبه شب یونایتد مقابل سوانسی در هفته اول فصل جدید رقابت های لیگ برتر آماده نیست.

این سرمربی اسکاتلندی ادامه داد:« من از رونی خواستم تا به اردوی تیم ملی انگلیس بپیوندد. او آماده نیست ولی شاید او را در این بازی در زمین ببینید. ولی توقع نداشته باشید که شرایط بازی کردن برای یک زمان طولانی را داشته باشد. من چندین بار با روی هاجسون صحبت کرده ام و مکالمات ما حدود 2 ساعت به طول انجامید. اگر او بتواند دقایقی بازی کند، برای منچستریونایتد هم خوب خواهد بود.»

مویس در مورد برد 0-2 تیمش مقابل ویگان در اولین بازی رسمی این فصل در جام کامیونیتی شیلد صحبت کرد و البته اعلام کرد که این برد را مرهون تلاشهای سرالکس فرگوسن است:« این قهرمانی یکی دیگر از افتخارات سرالکس است. این تیم فرگوسن بود که پارسال قهرمان لیگ برتر شد. ما از او متشکریم و قهرمانی یکشنبه مال اوست. جامهای بعدی ای که تیم کسب خواهد کرد، به من برمی گردد.»

یونایتد عصر شنبه درهفته اول رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه لیبرتی  مقابل سوانسی فصل را آغاز خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:27 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9282
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12287
بازدید ماه : 12199
بازدید کل : 416945
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1