CR7 بر بام فوتبال جهان
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

CR7 بر بام فوتبال جهان...

 

كريستيانو يك پيش فصل بي نظير را داشت . بازيكن پرتغالي تحت تاثير فشارها قرار نگرفت و از همان روز اول به آنجلوتي نشان داد كه مي خواهد به روند رو به رشدش ادامه دهد و همچنان يكي از ستارگان رئال باشد .

آمارش در اين پيش فصل گويا هستند . آقاي گل رئال با شش گل در هفت بازي بود . فقط يك گل كمتر از بهترين پيش فصلش در 11-2010 با هفت گل در هشت بازي زد . از سويي دو پاس گل داد و بهترين بازيكن تورنمنت اينترنشنال چمپيونز كاپ شد .

تيم همچنان به او باور دارد . كاسياس اخيرا به يك شبكه آمريكايي گفت :" در چهار سال روند بسيار خوبي داشته است . از نظر من در حال حاضر بهترين بازيكن دنياست . " راموس نيز گفته بود :" كريستيانو براي اين تيم همه چيز است . خوشحاليم كه او را در بهترين سطحش داريم چرا كه رئال بر اساس بازيكناني همچون او ساخته شده است . "

خريدها نيز به او كمك كردند تا پخته تر و هماهنگ تر شود . او همچنين ديگر خشم بيهوده به خرج نمي دهد و منتقدانش را به شكلي درست پاسخ مي گويد . او در جواب مورينيو گفت :" در بشقاب خودم آب دهان نمي اندازم . " و در مورد تمديد قراردادش هم صحبتي نكرد چرا كه واقعيت اين است كه چيزي حل نشده است . در حقيقت گفته مي شود كه مسئله تمديدش به بعد از تور و در مادريد منتقل شده است . 
كريستيانو گفت :"‌مسئله تمديد قراردادم هنوز حل نشده است . بايد ديد كه چه مي شود . "‌و پرز هم گفته بود :"‌سعي مي كنيم تا پايان تابستان مشكل را حل كنيم . وقتي خود بازیکن مي خواهد مشكلي وجود ندارد . " 
پرز در حقيقت مي خواهد پيش از بازيهاي ملي سپتامبر يعني در اواسط ماه شهريور اين اتفاق را قطعي كند . در حال حاضر مواضع دو طرف به هم نزديك است هر چند كه هنوز جلسه قطعي انجام نشده است . به گزارش آس 90 درصد كار تمديد حل شده و فقط چند مسئله مانده كه البته موضوعات مالي نيستند . 

آقاي گل تابستان

كريستيانو پيش فصل را همچون روندش در سالهاي اخير شروع كرد و توانست آقا گل تيمش باشد . او در هفت بازي شش گل زد كه دو تا از گلهايش كاشته بودند . اولين گلش هم در اولين بازيم قابل بورنموث بود . در دقيقه 16 با يك كاشته دقيق گلزني كرد . گل دومش در همان بازي بود كه از اشتباه مدافع حريف استفاده كرد .

سه بازي طول كشيد تا ستاره پرتغالي گل بزند . اين بار مقابل اورتون روي يك ضد حمله روي حركت اوزيل دروازه بان را جا گذاشت و گلزني كرد . مقابل چلسي شب درخشاني را پشت سر گذاشت . مي خواست از مورينيو انتقام بگيرد و كارش را هم كرد . يك كاشته زيبا زد و با ضربه سر گل بعدي خود را زد . شنبه مقابل اينتر نيز با پاس عالي كاسميرو گل ديگرش را به ثمر رساند . 
تازه بايد در نظر گرفت كه او با پستي متفاوت از سالهاي اخير بازي مي كند . از جناحين دور شده و در بازي تيم نقش مهمتري دارد . او در تابستان هر 73 دقيقه يك گل زد كه 35 درصد از گلهاي رئال در اين تابستان را به ثمر رساند . 

مردي با 201 گل در 199 بازي

ستاره پرتغالي در سالهاي حضورش در رئال در 199 بازي رسمي 199 گل زده است . او به طور متوسط 1.01 گل در هر بازي به ثمر رسانده كه آمارش بالاتر از كل بزرگان تاريخ رئال شامل پوشكاش با 0.93 گل در هر بازي است . كريستيانو در حالي پنجمين فصلش را در رئال آغاز مي كند كه ششمين گلزن برتر تاريخ باشگاه است .

او به احتمال فراوان به زودي ركورد هوگو سانچز 208 گله را مي شكند . كريستيانو در فصل 11-2010 با 40 گل به كفش طلا و پي چي چي رسيد اما بهترين آمارش در فصل سومش بود كه در 55 بازي 60 گل زد . سال گذشته نيز با 12 گل آقاي گل چمپيونزليگ شد .

 

Cristiano Ronaldo training in Real Madrid

 



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت12:21---22 مرداد 1392
اره واقعا دیگه ینی کینگ یا همون سلطان
پاسخ:سلطان دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:55 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9210
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12215
بازدید ماه : 12127
بازدید کل : 416873
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1