بارسا: یا «داوید لوئیز» یا هیچکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

صدقی: درحالی‌که چلسی و ژوزه مورینیو با قاطعیت اعلام کرده‌اند داوید لوئیز فروشی نیست، بارسلونا تمامی تلاش خود را برای جذب مدافع برزیلی تیم لندنی به کار گرفته و دست بردار هم نیست.

 

داوید لوئیز: من فقط راجع به تیم ملی صحبت خواهم کرد

موضوع انتقال لوئیز به بارسلونا هم یکی از طولانی‌ترین ماجراهای نقل وانتقالات این فصل بوده که همچون قضیه بیل و رونی و سوارس روز به روز بیشتر ادامه پیدا می‌کند و هنوز هم هیچ پیشرفت خاصی در مذاکرات طرفین به چشم نمی‌خورد. 
داوید لوئیز از بنفیکا راهی چلسی شد و با اینکه در زمان انتقال یکی از ستاره‌های تیم پرتغالی به شمارمی رفت، ولی هرگز در چلسی نتوانست خودش را درتیم لندنی پیدا کند. در همین مدت زمانی گری کیهیل هم تیمی او به مراتب بهتر از او ظاهر شده و با تعریف و تمجیدهای بیشتری از سوی نشریات و رسانه ها رو به رو شد. لوئیز دو سال پیش با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شد و سال گذشته هم به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافت. در حالی‌که رافا بنیتس مربی سابق چلسی او را در خط میانی قرار می‌داد، لوئیز فلیپه اسکولاری مربی تیم ملی برزیل مدافع چلسی را به عنوان زوج تیاگوسیلوا در خط دفاعی در جام کنفدراسیونها به میدان فرستاد. 
یکی دیگر از دلایل تمایل لوئیز به جدایی از چلسی این است که او در این تیم زیر سایه جان تری و ایوانوویچ که بازیکنان مورد علاقه مورینیو و آبراموویچ مالک باشگاه هستند، قرار گرفته است. 
کیهیل هم در تمامی بازی هایی که برای چلسی انجام داده عملکرد رضایت بخشی داشته و به سختی نیمکت نشین می‌شود. بی‌گمان در این شرایط داوید لوئیز دلش نمی‌خواهد که در سال قبل از جام جهانی در چلسی به حاشیه رانده شود و شانس حضور در جام جهانی در خانه را از دست بدهد. بارسلونا برای خرید او دست به هرکاری زده، ولی هنوز مبلغ نهایی پیشنهاد این تیم برای خرید لوئیز کافی نیست. درحالی‌که چلسی رقم فروش او را 40 میلیون یورو تعیین کرده، اما بارسلونا 35 میلیون یورو برای فروش او به تیم لندنی پیشنهاد داده است. مدیر برنامه‌های لوئیز این روزها در تلاش است هرطور شده مقدمات انتقال او به نوکمپ را فراهم سازد. لوئیز در اردوی تیم ملی برزیل به سبب بازی دوستانه روز چهارشنبه برابر سوئیس از پاسخ به هرسوالی در رابطه با موضوع انتقال وی به بارسلونا خودداری کرد. لوئیز به خبرنگاران گفت: «من با تیم ملی هستم و فقط می‌خواهم در مورد سلسائو حرف بزنم. می‌توانید هرسوالی که می‌خواهید از من بپرسید، ولی من در مورد بارسلونا هیچ حرفی نمی‌زنم» البته داوید لوئیز تنها بازیکنی نیست که تیم کاتالونیایی در فکر جذب او بوده و دانیل اگر از لیورپول هم طبق ادعای مدیر برنامه‌های بازیکن دانمارکی از بارسلونا پیشنهادی رسمی داشته است. اگرچه بارسلونا درحال حاضر موضع خود را جدی تر کرده و مدعی شده که فقط خواهان استخدام بازیکن برزیلی برای تقویت خط دفاعی خود خواهد بود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت17:54---23 مرداد 1392
داوید لوئیز

نرو بار سا
پاسخ:نه بذار بره کم گل بخورند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, ] [ 10:59 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9702
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12707
بازدید ماه : 12619
بازدید کل : 417365
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1