بازيهاي ملي : مسي قايم مي شود ، كريستيانو گل مي زند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

63385883574028526924.jpg

كريستيانو همچنان سرحال است . در حالي كه مسي از ترس مصدوميت قيد حضور در تيم ملي آرژانتين را زد ، ستاره رئال مردانه جنگيد و گل زد . 

ايرلند شمالي 1-0 روسيه / مصدوميت دنيس
تيم ملي روسيه با دنيس چريشف در مقابل ايرلند شمالي شكست خود را تا پرتغال را به جام جهاني نزديك كند . در حقيقت فابيو كاپلو در اين بازي از تيمي شكست خورد كه مدتهاست كه شانس حضور در جام جهاني را از دست داده تا يك باخت اسف بار داشته باشد . 

ايتاليا 1-2 آرژانتين / اداي احترام هيگوائين به پاپ
ال پيپيتا ، بازيكن اسبق رئال يك گل تماشايي به ثمر رساند و نگاه ها را به خودش جلب كرد . بازيكن ارژانتيني كه با بي مهري از رئال رفت ، در بازي اداي احترام به پاپ يك عملكرد درخشان از خود ارائه داد . آرژانتين نشان داد كه براي پيروزي نيازي به مسي ندارد. دي ماريا نيز در اين ميدان حضور داشت. 

آلمان 3-3 پاراگوئه / خستگي بر تن مسعود و سامي
تيم ملي آلمان با حضور 90 دقيقه اي مسعود اوزيل و سامي خديرا نتوانست پاراگوئه را شكست دهد . سامي در اين بازي حسابي خسته شد و حالا هيچ بعيد نيست كاسميرو جايش را مقابل بتيس بگيرد . البته پاراگوئه كه اين روزها رده دوم رنكينگ فيفا را دارد يكي از بهترين تيم ملي هاي حال حاضر فوتبال جهان است . 

پرتغال 1-1 هلند / نجات به دست كريستيانو
در زماني كه مسي در لانه موش قايم شده بود و حاضر نشد در بازي ملي كشورش حاضر شود ، كريستيانو با غيرت و تعصبش به هلند گلزني كرد و با ضربه اش در دقايق پاياني تيمش را نجات داد . استروتمن در دقيقه 17 براي هلند گل زد و كريستيانو در دقيقه 86 براي رئال . 

سوئيس 1-0 برزيل / شكست در شب محو نيمار
در شبي كه نيمار هم محو شده بود تا رفيقش مسي احساس دلتنگي نكند ، دني آلوس گل به خودي زد و باعث شكست برزيل شد . مارسلو در اين بازي 55 دقيقه به ميدان رفت . 

ليختن اشتاين 2-3 كرواسي / پيروزي لوكا
در شبي كه ادواردو خوش درخشيد و دو گل زد ، لوكا مودريچ نيز توانست كه در پيروزي تيمش مقابل تيم گمنام ليختن اشتاين نقش داشته باشد . 

بلژيك 0-0 فرانسه / طلسم بنزما ادامه دارد
بنزما در رده ملي يكي از عجيب ترين طلسم هاي تاريخ را دارد ثبت مي كند و كم كم دارد تبديل به گل نزن ترين مهاجم تاريخ فرانسه مي شود . او شانزده ماه است كه در رده ملي براي فرانسه گل نزده و در مقابل بلژيك هر چند كه عملكرد قابل قبولي داشت اما كورتوا ناكامش گذاشت . 

اكوادور 0-2 اسپانيا / كج سليقگي به ايسكو
دل بوسكه اصولا مربي كج سليقه ايست و فرصت ندادنش به ايسكو ، آينده دار ترين جوان فوتبال اسپانيا مقابل اكوادور نيز اين را مي تواند نشان دهد . در شب گلزني نگردو و كاسورلا ، بازيكناني مثل ايكر ، راموس و آربلوا نيز از رئال به ميدان رفتند كه تعويض شدند .



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت14:29---24 مرداد 1392
خخخخخخخخخخخخخخخ


اوج ضایعگی
پاسخ:اره نمیدونم چرا بازی نکرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:43 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3461
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6466
بازدید ماه : 6378
بازدید کل : 411124
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1