درخواست جالب هواداران رئال مادرید
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

نتایج نظرسنجی یک روزنامه اسپانیایی نشان می‌دهد که اکثر هواداران کهکشانی‌ها با تصمیم سرمربی این تیم برای نیمکت نشین کردن کاپیتان تیم در هفته نخست لالیگا مخالف هستند.
 
 جام ورزشی: نسخه آنلاین روزنامه مارکا چاپ مادرید در یک نظرسنجی اینترنتی از خوانندگان خود در خصوص نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در بازی برابر رئال بتیس در هفته نخست لالیگا سوالاتی پرسیده است که این سوالات عبارت بودند از: به نظر شما آیا تصمیم آنچلوتی برای نیمکت نشین کردن کاسیاس منصفانه بوده است؟ آیا استفاده از سیستم چرخشی برای دروازه‌بانان در طول فصل به نفع رئال مادرید است؟ شما کدام دروازه‌بان را  برای بازی بعدی رئال مادرید برابر گرانادا انتخاب می‌کنید؟ کدام یک از دروازه‌بانان فعلی رئال باید پیراهن سنگربان اصلی تیم باشد؟

 

50.4 درصد کاربران اعلام کردند که کاسیاس باید سنگربان اصلی رئال مادرید باشد. 54.9 درصد کاربران به حضور کاسیاس در ترکیب رئال برای بازی با گرانادا رای مثبت داده‌اند اما 60.6 درصد کاربران استفاده از سیستم چرخشی برای دروازه‌بانان رئال مادرید را تاکتیک خوبی برای این تیم ندانسته‌اند. همچنین 55.4 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیمکت نشین شدن کاسیاس در بازی با بتیس را منصفانه دانسته‌اند.

 

با نیمکت‌نشین شدن کاسیاس در بازی با بتیس، موج جدیدی از جنجال سانتیاگو برنابئو را تحت تاثیر قرار داده است، موجی که با تکرار نیمکت نشینی کاپیتان کهکشانی‌ها در بازی هفته آینده برابر گرانادا تشدید خواهد شد. استفاده از سیستم چرخشی مقبول هواداران رئال مادرید نیست و انتخاب دروازه‌‌بان اصلی می‌تواند اولین دردسر کارلتو در دوره مربیگری‌اش در سانتیاگو برنابئو باشد. او هنوز اعلام نکرده است که کدام یک از دروازه‌بانانش در بازی با گرانادا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:42 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9453
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12458
بازدید ماه : 12370
بازدید کل : 417116
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1