ویا: باعث تاسف است که بارسلونا را شکست ندادیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

داوید ویا اتلتیکو مادرید

داوید ویا پس از تساوی خانگی یک بر یک اتلتیکومادرید مقابل بارسلونا که در آن او گل اول بازی را در دقیقه 15 برای مادریدی‌ها به ثمر رساند، تاکید کرد که تیمش لیاقت بردن بازی را داشته هرچند مساوی شدن 2 تیم هم به منزله از بین رفتن شانس قهرمانی تیم او نیست.

ویا اظهار داشت: مایه تاسف است که بازی با تساوی خاتمه پیدا کرد. ما واقعاً خوب بازی کردیم و بارسلونا را به زحمت انداخته بودیم. با این حال هیچ چیز تمام نشده است و هنوز شانس داریم.

ویا در ادامه با اشاره به عملکرد تیم داوری بازی، اوندیانو ماینکو، داور وسط بازی را به جانبداری از بارسلونا به دلیل خودداری از نشان دادن کارت زرد دوم به سرخیوبوسکتس، هافبک دفاعی این تیم متهم کرد. وی تصریح کرد: تصمیمی که داور گرفت تاثیر بسزایی بر جریان بازی داشت. اگر او کارت زرد دوم را به سرخیو نشان می‌داد روند بازی می‌توانست کاملاً عوض شود اما داوران هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند.

ویا در خاتمه در خصوص گلی که به بارسلونا زد نیز خاطرنشان کرد: موقعیت خوبی به دست آوردم و توانستم توپ را درون دروازه قرار دهم. این بازی تمام شد و حالا باید به فکر بازی برگشت در نیوکمپ باشیم. باید در آنجا بازی را ببریم.

بازی برگشت بارسلونا و اتلتیکومادرید بامداد پنج‌شنبه هفته آینده در خانه کاتالان‌ها بازی برگشت سوپرجام را برگزار خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:46 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8021
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11026
بازدید ماه : 10938
بازدید کل : 415684
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1