گواردیولا: هوش فوتبالی بایرن مونیخ از بارسلونا بهتر است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پپ گواردیولا

 روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی نوشته است که پپ گواردیولا در جلسه تمرینی روز گذشته بایرن مونیخ به شاگردان خود گفته آنها از برخی جهات از شاگردان پیشین او بهتر هستند.

بیلد به نقل از گواردیولا نوشته است: از برخی جهات شما از بازیکنان بارسلونا بهتر هستید که هوش فوتبالی یکی از آنهاست. شما فلسفه فوتبال مرا خیلی زودتر از بازیکنان بارسلونا درک کردید.

بیلد در ادامه این گزارش با اشاره به بازی دوستانه اخیر بایرن مونیخ و بارسلونا در جام اولی هوینس در پیش فصل که باواریایی‌ها آن را با نتیجه 2 بر صفر بردند و در مالکیت توپ هم بهتر از حریف اسپانیایی خود عمل کردند، به تمجید گواردیولا از شاگردان فعلی‌اش اشاره کرده و به نقل از او آورده است: 5 سال پیش که برای اولین بار هدایت بارسلونا را بر عهده گرفتم شرایط این تیم مانند شرایطی که اکنون شما دارید، نبود.

بایرن مونیخ در شرایطی بارسلونا را در جام اولی هوینس شکست داد که برای اولین بار در چندین سال گذشته درصد مالکیت توپش از کاتالان‌ها بیشتر بود. در حقیقت باواریایی‌ها حتی فصل گذشته که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را در مجموع 7 بر صفر شکست دادند نیز از حیث مالکیت توپ بر کاتالان‌ها برتری نداشتند.

طبق گزارش بیلد، شیوه‌ای که پپ گواردیولا برای بازی بایرن مونیخ در فصل جدید انتخاب کرده است، با شیوه‌ای که مربی پیشین این تیم به کار می‌بست فرق دارد. گواردیولا با سیستم 2 مهاجمی هاینکس موافق نیست و ترجیح می‌دهد در اکثر بازی‌های از شیوه 1-4-1-4 استفاده کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:23 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9425
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12430
بازدید ماه : 12342
بازدید کل : 417088
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1