هواداران رئال خواستار جدايي کاسياس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

سنگربان رئال‌مادريد روزهاي خوبي را در سانتياگو برنابئو پشت‌سر نمي‌گذارد. او فصل پيش با ژوزه مورينيو به مشکل خورد و بسياري از بازي‌هاي فصل را از روي نيمکت دنبال کرد. به نظر مي‌رسيد که با آمدن کارلو آنچلوتي، کاپيتان محبوب رئال بار ديگر به سنگربان اصلي تيمش تبديل شود اما واقعيت چيز ديگري را مي‌گويد؛ چرا که آنچلوتي هم به کاسياس اعتقاد ندارد و در دو بازي کهکشاني‌ها در فصل جديد ليگا از ديگو لوپس استفاده کرد.

به گزارش ايسنا ، کاسياس از محبوب‌ترين چهره‌هاي سانتياگو برنابئو به شمار مي‌آيد و حتي در بين طرفداران ديگر تيم‌ها در داخل و خارج اسپانيا هم طرفداران زيادي دارد. فصل گذشته در تمام نظرسنجي‌هايي که رسانه‌هاي اسپانيايي درباره دعواي کاسياس و مورينيو انجام دادند اين کاسياس بود که از حمايت شرکت‌کنندگان برخوردار مي‌شد اما به نظر مي‌رسد که در اين فصل شرايط براي او تغيير کرده و همه چيز دست به دست هم داده است تا کاسياس نابود شود و جايگاه خود را در رئال و تيم ملي فوتبال اسپانيا از دست بدهد.

در جديدترين نظرسنجي که روزنامه مارکاي اسپانيا انجام داد، نتيجه‌اي عجيب رقم خورد. در اين نظرسنجي 75 درصد از شرکت‌کنندگان خواستار جدايي کاسياس از رئال‌مادريد هستند که اين اصلا نمي‌تواند اتفاقي خوشايند براي کاپيتان رئال‌مادريد و تيم ملي فوتبال اسپانيا باشد.

کاسياس 15 سال است که از دروازه رئال‌مادريد حفاظت مي‌کند. تيم‌هاي اروپايي زيادي از جمله منچسترسيتي، منچستريونايتد، آرسنال و پاري‌سن‌ژرمن براي جذب کاسياس اعلام آمادگي کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت14:05---6 شهريور 1392
آی زندگی کاسیاس

عاشقتم عمرم
پاسخ:فعلا عشقت داره میره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3081
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6086
بازدید ماه : 5998
بازدید کل : 410744
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1