اوزيل :" مي خواهم بمانم "
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مسعود اوزيل در مراسم آديداس در فروشگاه رسمي باشگاه در برنابئو حاضر شد . اين بازيكن با كفش هاي جديد آديداسش عكس گرفت كه پاسخ مطبوعات را هم داد و شايعات در مورد جدا شدنش از رئال را تكذيب كرد . 
آينده :"‌با رئال تا 2016 قرارداد دارم و با هم تيمي هايم راحت هستم . مي خواهم كه در اين جا توفيق زيادي كسب كنم . وقتي مطبوعات شايعه مي كنند كه پيشنهادات خوب دارم ، مي گويم كه با رئال قرارداد دارم و در اين جا مي مانم . در اين جا خيلي راحت هستم . مربي به من اعتماد دارم و اهدافي دارم كه مي خواهم به آنها برسم . هر كدام از ما در تيم نقشي داريم تا به اهدافمن برسيم و اين يكي از دلايلي است كه مي خواهم در اين جا بمانم . "
بيشترين امتيازات در لاليگا :" خيلي خوشحاليم چرا كه هر دو بازي ليگ را برديم و شش امتياز داريم . درست است كه بايد از نظر بازي بهتر شويم اما برايش زمان به اندازه كافي در اختيار داريم . " 
قرارداد جديد با آديداس :"‌با آديداس امضا كردم چرا كه مهمترين برند ورزشي است . همه محصولاتشان را مي شناسم و خوشحالم كه بخشي از اين قانواده باشم و به همين خاطر اين تصميم را گرفتم . " 
خانواده :"دوستان و خانواده ام اغلب به من سر مي زنند . دوست دارم كه خانواده نزديكم باشند . آنها از ابتدا از من حمايت كرده اند و گاهي به آلمان مي روم و به آنها سر مي زنم . "
زيدان :" الگوي من بود و هنوز كه بخشي از كادر فني است هم الگويم است . اولين باري كه او را در رئال ديدم استرس داشتم . شخصيت فوق العاده اي دارد كه كمك مي كند و به همه بازيكنان توجه دارد . "
كفش هاي جديد :" به نظرم جفت كفش هاي خوبي پيدا كردم . وقتي در باشگاه بزرگي مثل رئال هستي مهم است كه جام ببري و به نظرم كفش هاي جديدم براي رسيدن به اين هدف به من كمك مي كنند . در اين فصل بايد سخت تلاش كنيم . بازيكنان خاص زيادي در رئال داريم و مطمئنم كه مي توانيم در مسير قهرماني قرار بگيريم . "



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت14:09---7 شهريور 1392
اوزیل مال رئاله
پاسخ:OK


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:29 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10649
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13654
بازدید ماه : 13566
بازدید کل : 418312
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1