کالدرون: رونالدو از خرید بیل خوشحال نخواهد شد

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید براین باور است که خرید گرث بیل روند تمدید قرارداد کریستیانو رونالدو را سخت خواهد کرد

رامون کالدرون رئیس اسبق باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به انتقاد از فلورنتینو پرس رئیس کنونی باشگاه مادریدی پرداخته و تصمیم او برای خریداری گرث بیل از تاتنهام را زیر سوال برده.

کالدرون در گفتگو با روزنامه بریتانیایی دیلی تلگراف که در روزنامه آ.اس نیز بازتاب یافته گفت:« فلورنتینو پرس با فشاری که برای خرید بیل وارد می کند، راه دوری می رود. رئیس باشگاه قدرتمندی مثل رئال مادرید نباید با این غرور رفتار کند.»

کالدرون ادامه داد:« یکی می تواند بدین ترتیب و با اعمال چنین فشاری، کل دنیا را بخرد .قطعا کریستیانو رونالدو از انتقال بیل به رئال مادرید راضی و خوشحال نخواهد شد و این انتقال کار تمدید قرارداد رونالدو را مشکل خواهد کرد. دلیل آن هم پول هنگفتی است که رئالی ها قصد دارند تا برای خریداری گرث بیل پرداخت کنند.»

در طول هفته های اخیر ماجرای انتقال گرث بیل به باشگاه رئال مادرید مبدل به سوژه یک بازار نقل و انتقالات تابستانی شده و با وجود تلاشهای پیگیرانه رئالی ها این انتقال هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. از سوی دیگر سران رئال در تلاشند تا قرارداد کریستیانو رونالدو را تمدید کنند و دراین راستا نیز هنوز هیچ چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است 


foton