روسل: رئیس باشگاه بارسا صادق، روراست و شفاف است

روسل درصحبت هایی گفت:« ما به دنبال بهترین ها هستیم و قطرایرویز بااین کار به صورت غیرمستقیم اسپانسرینگ بارسلونا و کاتالونیا را نیز برعهده گرفته.»

روز سه شنبه عکس رسمی و دسته جمعی فصل 4-2013 باشگاه بارسلونا با حضورنمایندگان «قطرایرویز» گرفته شد و در همان روز سران باشگاه کاتالان از توافقی اقتصادی با سران این کمپانی سرشناس هوایی خبردادند. بدین ترتیب قطر ایرویز برای سه فصل اسپانسر اصلی باشگاه کاتالان خواهد بودو بارسایی ها در ازای این قرارداد مبلغی در حدود 100 میلیون یورو (30 میلیون یورو درفصل اول،32میلیون یورو در فصل دوم و33.5 میلیون یورو در فصل سوم) و البته پاداشی 5 میلیون یورویی درازای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از قطر ایرویز دریافت خواهند کرد.
در این مراسم، ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسا، خاویر فائوس، نایب رئیس اقتصادی باشگاه و اکبر الباکر، مدیر اجرایی کمپانی قطر ایرویز حضور داشتند و طبق توافقات حاصله قرار بر این شد که تبلیغ این کمپانی هوایی همیشه در ورزشگاه نوکمپ و برروی صندلی های ورزشگاه دیده شود و جایگاه ویژه ای هم در موزه باشگاه بارسلونا به این شرکت پرواز قطری تعلق گیرد.
رئیس باشگاه کاتالان با اشاره به ارتباط خوب میان طرفین گفت:« ما به دنبال بهترین ها هستیم و قطرایرویز بااین کار به صورت غیرمستقیم اسپانسرینگ بارسلونا و کاتالونیا را نیز برعهده گرفته.»
او در بخش دیگری از صحبت هایش پیشنهاد 40 میلیون یورویی باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب پدرو رودریگس را نیز تکذیب کرد . روسل در بخشی از صحبت هایش در  دفاع از ارزش های باشگاه کاتالان و دفاع از شخص خودش درمقابل اتهام دریافت کمیسیون درازای بازیهای دوستانه تیم ملی برزیل گفت:«همه چیز قانونی بوده. من نمی خواهم که کسی به من شک وتردیدی داشته باشد و می خواهم که همه بدانند که رئیس باشگاه صادق، روراست و شفاف است. نمی دانم که آیا لزومی هست که در مورد زندگی شخصی ام قبل از آنکه رئیس باشگاه بارسلونا شوم توضیح بدهم یا نه ولی همه چیز قانونی بوده.»
روز سه شنبه ویدئوی تبلیغاتی کوتاهی نیز که با همکاری مشترک قطرایرویز و باشگاه بارسلونا ضبط شده نیز به نمایش درآمد. دراین تبلیغ کوتاه، پیکه، نیمار،مسی ، اینیستا،بوسکتس و سایر بازیکنان تیم کاتالان نقش دارند و موضوع آن هواپیمایی است که در «سرزمین بارسلونا»به زمین می نشیند.
جو دلنشین و صمیمانه ای در جریان این رویداد تبلیغاتی حکمفرما بود و بازیکنان بارسلونا دائما با هم شوخی می کردند و می خندیدندو این مراسم با گرفتن عکسی خانوادگی با حضور اکبر الباکر به پایان رسید.