به علت اردوی تیم ملی ولز بیل هفته ی آینده معارفه میشود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

=-اگر خريد بيل تا دوشنبه طول بكشد ، رئال نمي تواند ستاره ولزي را تا روز 21 شهريور يعني روز بازگشت گرت از بازيهاي ملي معارفه كند . كولمن ، مربي تيم ملي ولز مي خواهد جمعه در مقابل مقدونيه او را داشته باشد و پس از آن در كارديف مقابل صربستان بازي كند . 
در حقيقت احتمال دارد كه بيل 9 روز پس از پيوستنش به رئال معارفه شود . مقصر اصلي اين اتفاق هم له وي است كه تا آخرين روز فصل نقل و نتقالات ، انتقال را طول داده است . 

رئال و آتش زدن به مالش براي خرد بيل
هواداران رئال تابستان پر اضطرابي داشتند . از جنجال هاي پس از رفتن مورينيو گرفته تا داستان نقل و انتقالاتي كه توسط پرز قرار بود كه انجام شود . 
از يك سو ئال مادريد ، تصميم به انتخاب بهترين بازيكن ليگ انگليس گرفت تا به نوعي اثر نيمار را جبران كند و از سويي ديگر چندين بازيكن متعصب خود را از دست داد . به طور مثال هيگوائين با 40 ميليون راهي ناپولي شد . نگردو نيز با رسيدن 4.5 ميليون به رئال راهي سيتي شد . پس از آن رائول آلبيول به عنوان مدافعي با اخلاف به 12 ميلين به ناپولي رفت و كايخون نز 10 ميليون يوروي ديگر آب خورد . 
حالا دي ماريا نيز با پيشنهاد 30 ميليوني آرسنال مواجه است و آمار نشان مي دهند كه رئال براي خريد بيل عملا آتش به مالش زده و بسياري از بازيكنانش را فروخته تا پول خريد بيل را جور كند . 
از سويي خبر مي رسد كه بيل هر روز كه در تمرينات تاتنهام حاضر نمي شود با جريمه 160 هزار يورويي مواجه مي شود ، جريمه اي كه برايش كوچكترين ارزشي ندارد . 

توشاك :" بيل - كريستيانو رئالي ها را خوشحال مي كنند "
جان بنجامين توشاك ، هموطن گرت بيل و مربي اسبق رئال از پيوستن اين بازيكن به رئال استقبال كرد و گفت كه او در كنار كريستيانو يك زوج خوب را خواهد ساخت . 
توشاك گفت :"‌گرت در سطح كريستيانو و مسي است . بازيكن بزرگي است و فكر نمي كنم مشكلي براي هماهنگي با رئال داشته باشد . قيمتش يك مشكل نيست . كل دني مي داند كه قيمتي كه رئال مي پردازد جومي است اما بيل و كريستيانو خيلي زود مادريديسموها را خوشحال خواهند كرد . بارسا هم در زمان گوارديولا شرايطش را دنبال مي كرد . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:44 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9231
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12236
بازدید ماه : 12148
بازدید کل : 416894
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1