گزارش روز: همه دل نگرانی های رئیس؛تلاش پرس برای اجتناب از مصاحبه کاکابا رسانه ها
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز: همه دل نگرانی های رئیس؛تلاش پرس برای اجتناب از مصاحبه کاکابا رسانه ها

رئیس باشگاه مادریدی تلاش زیادی کرد تا کاکا صحبت هایی که دیشب برزبان آورد را مطرح نکند ولی دراین مسیر ناکام ماند

فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید ، روز پنجشنبه دل نگرانی های متعددی داشت. از یک سو او در طول روز با کریستیانو رونالدو صحبت می کرد تا او را برای حضور در مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن سال یوفا وسفر به موناکو متقاعد کند که در این مسیر ناکام ماند.

درعین حال او به دنبال آن بود تا مانع از صحبت کردن کاکا با رسانه های خبری شود که دراین راستا نیز موفق نشد. رئیس باشگاه مادریدی پنجشنبه شب برای حضور در جام ترسا اررا که در ورزشگاه ریاسور لاکرونیا برگزار می شد به این شهر سفر نکرده بود ولی دلش دراین ورزشگاه بود.

وقتی که میگل پاردسا یکی از مدیران باشگاه رئال در ورزشگاه ریاسور درکنار بازیکنان تیم بود، تماسی از فلورنتینو پرس دریافت کرد.

طبق گزارش اختصاصی روزنامه مارکا، این خبر به گوش پرس رسیده بود که کاکا قصد دارد تا در گفتگو با رسانه ها از تمایلش برای ترک رئال مادرید صحبت کند و از همین رو او بلافاصله با پاردسا، مدیر ورزشی تیمش تماس گرفت و ازاو خواست تا مانع از صحبت کردن کاکای برزیلی با خبرنگاران شود.

پاردسا بلافاصله بعد از قطع کردن تلفن، دائما در اطراف کاکا بود ولی بعد از گذشت زمان کوتاهی به پرس اعلام کرد که نتوانسته کاری انجام دهد و در همان لحظات کاکا در حال گفتگو با خبرنگاران بود. در طول این لحظات، پاردسا چندین بار کاکا را صدا زد ولی کاکا توجهی به او نکرد.

در آن سوی خط تلفن، فلورنتینو نمی توانست خشمش را برای ناکامی پاردسا دراین ماموریت پنهان کند. او از اینکه کاکا درگفتگو با خبرنگاران از تصمیمش برای جدایی از رئال صحبت کرده به شدت خشمگین بود واین اتفاق در حالی افتاد که سران رئال باید تا 3 روز دیگر که مهلت بازار تابستانی به پایان می رسد، با کاکا و تیمی که خواهان اوست به توافق برسند که این اصلا کار آسانی نیست

تمام این اتفاقات درشرایطی رخ می دهد که پرس نگرانی دیگری نیز به نام گرث بیل دارد که پروسه انتقال او به رختکن تیم مادریدی نیز نفس گیر شده است؛ در صورتی که کاکا از رئال جدا شود، پیراهن شماره 8 او آزاد خواهد شد و جای پای کم فروغی که در رختکن سانتیاگو برنابئو به جای مانده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:9 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8474
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11479
بازدید ماه : 11391
بازدید کل : 416137
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1