گزارش روز: خشم پلاتینی ازغیبت رونالدو در مراسم دیشب موناکو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز: خشم پلاتینی ازغیبت رونالدو در مراسم دیشب موناکو

دیشب جایزه برترین بازیکن سال یوفا به فرانک ریبری رسید. ستاره فرانسوی بایرن مونیخ 36 رای کسب کرد و مسی 13 رای را به خود اختصاص داد و رونالدو تنها 3رای آورد.

 طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس میشل پلاتینی رئیس سازمان یوفا از غیبت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید و یکی از سه نامزد دریافت جایزه بهترین سال یوفا در مراسم روز پنجشنبه موناکو به شدت عصبانی شده است.

او علنا این ناراحتی را برزبان نیاورده ولی یکی از نزدیک ترین دستیاران پلاتینی در گفتگو با خبرنگاران گفت:« روز پنجشنبه همه پرده ها کنار رفت و همه ما به پلاتینی توصیه کردیم که برای کنترل خشمش تا عدد 10 بشمارد ولی مطمئن باشید که ابرای مدت زمانی طولانی نخواهد توانست تا زبان به دهان بگیرد.»

بنا براین گزارش پلاتینی دراین رابطه با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی صحبت کرده بود و تا آخرین لحظه تلاش می کرد تا با کمک پرس رونالدو را برای حضور در این مراسم متقاعد کند ولی ساعت 9 صبح روز پنجشنبه بود که فلورنتینو اعلام کرد که تلاشها فایده ای ندارد و کریس دراین مراسم حضور نخواهد یافت. بعد از پاسخ منفی رونالدو برای شرکت در مراسم روز 5شنبه موناکو، پرس با پلاتینی تماس گرفت و پدرو لوپس، یکی از مدیران باشگاه ماردیدی را به موناکو فرستاد تا حضورا این خبر را به پلاتینی اعلام کند و امیلیانو بوتراگنیو هم برای حضور دراین مراسم به موناکو سفر کرد.

فلورنتینو پرس علاوه بر تلاش برای راضی کردن رونالدو تا ساعت 2 نیمه شب چهارشنبه با ژرژ مندس مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو صحبت می کرد تا او را متوجه نیاز حضور کریس در این مراسم نماید ولی رونالدو که از انتخاب اینیستا به عنوان برنده جایزه یوفا در سال گذشته به شدت ناراحت شده بود، پای تصمیمش برای عدم حضور دراین مراسم ایستاد. یکی از منابع باشگاه مادریدی که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت:« در سالهای اخیر پلاتینی رفتار چندان دوستانه ای با کریس رونالدو نداشته.»

زمانی که رونالدو به رئال مادرید پیوست، پلاتینی درباره این انتقال گفت:« اگر رونالدو 92 میلیون یورو می ارزد، من در سن 23 سالگی، 93 میلیون یورو می ارزیدم. » بعد از آن هم در سمینار لکسپرسو دراین باره گفت:« واقعیتش را بخواهید من گران تر از رونالدو نبودم، چون من به قراردادهایم متعهد می ماندم.» و بعد از آن هم که رونالدو گفته بود که دلیلی سوت های انتقادی هواداران تیم های مختلف برای او، پولداری، خوشتیپی و جذابیتش است، پلاتینی در واکنش به این صحبت ها گفت:« فدرر هم خوش تیپ، خوب و میلیارد است ولی کسی برای او سوت نمی زند.»

دیشب جایزه برترین بازیکن سال یوفا به فرانک ریبری رسید. ستاره فرانسوی بایرن مونیخ 36 رای کسب کرد و مسی 13 رای را به خود اختصاص داد و رونالدو تنها 3رای آورد.

لیونل مسی در مراسم روز پنجشنبه شهر موناکو حضور یافت و بعد از اهدای این جایزه به فرانک ریبری، آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در این باره گفت:« ریبری بعد از فصلی مثال زدنی که بابایرن پشت سرگذاشته بود، مدعی اصلی فتح این جایزه بود ولی آنچه من از دیدن آن خوشم آمد این بود که مسی با وجودی که به این جایزه نرسید، با لبخندی برلب روی سن دیده می شد. من خوشحالم که بازیکنان تیم ما چه وقتی که برنده جایزه هستند و چه وقتی که جایزه را نمی برند در مراسم حضور می یابند.»

 foton



نظرات شما عزیزان:

mobin ronaldo
ساعت14:02---9 شهريور 1392
من اماده همکاری هستم من منتظر جواب شما هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:13 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7072
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10077
بازدید ماه : 9989
بازدید کل : 414735
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1