دیلی میرر: برنامه رئال برای فروش بنزما، اوزیل و دی ماریا برای خرید بیل و سوارس

مدیران رئال ممکن است برای درآمدزایی در راستای جذب این بیل وسوارس از لیگ برتر، کریم بنزما، مسعوت اوزیل و آنخل دی ماریا را به فروش برسانند.

روزنامه انگلیسی دیلی میرر در گزارش روز سه شنبه خود به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تا به هر ترتیبی که شده در روزهای پایانی بازار نقل وانتقالات تابستانی کار را تمام کرده و گرث بیل را به تیمشان منتقل کنند؛ البته طبق این گزارش بیل تنها هدف مدنظر آنها نیست و مدیران کهکشانی تلاش می کنند تا بتوانند لوئیس سوارس مهاجم ناراضی و اروگوئه ای لیورپول را نیز به سانتیاگو برنابئو منتقل کنند.

تامین وجه مورد نیاز برای خرید این دو ستاره صاحب نام و گران قیمت کار آسانی نخواهد بود و البته سران باشگاه مادریدی فکر اینجا را هم کرده اند. دیلی میرر در گزارش خود یادآوری کرده که مدیران رئال ممکن است برای درآمدزایی در راستای جذب این دو ستاره از لیگ برتر، کریم بنزما، مسعوت اوزیل و آنخل دی ماریا را به فروش برسانند. گویا آنها این سه بازیکن را به سران آرسنال پیشنهاد کرده اند و البته می دانند که آرسن ونگر سرمربی فرانسوی توپچی ها تمایل زیادی به جذب کریم بنزما دارد و از نظر مثبت او نسبت به دی ماریا نیز مطلعند.

شیاطین سرخ نیز مدتی است که کریم بنزما و مسعوت اوزیل را زیر نظر دارندو منچستریونایتد نیز می تواند مقصد ایده آلی برای ستاره های جوان باشگاه مادریدی باشد.

روزنامه مارکا نیز در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه گالاتاسرای آماده اند تا آنخل دی ماریا را به صورت قرضی به خدمت بگیرند و در این راستا، رئیس این باشگاه با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی به توافقاتی نیز دست یافته و حالا آنها در انتظار پاسخ مثبت ستاره آرژانتینی هستند تا نام او را به لیست بازیکنانشان اضافه کنند. گالاتاسرای در فصول اخیر خریدهای خوبی داشته و با دراختیار گرفتن فرناندو موسلرا، دروازه بان اصلی تیم ملی اروگوئه و فیلیپه ملوی برزیلی، مقصد جذابی برای فوتبالیست ها در دنیای فوتبال است. از سوی دیگر دی ماریا نیز می داند که با انتقال احتمالی بیل به رئال فرصت او برای درخشش درترکیب این تیم محدودترخواهد شدو درسالی که به جام جهانی منتهی می شود، این اوضاع را برای او ناخوشایند خواهدنمود.

فروش این سه بازیکن می تواند وجهی در حدود 100 میلیون پوند را به حساب کهکشانی ها واریز کند و از سوی دیگر آنها می دانند که با پرداخت 120 میلیون یورو می توانند علاوه بر خریداری گرث بیل، بخشی از پول جذب لوئیس سوارس را نیز به باشگاه لیورپول بپردازند.