آ.اس: حالا دیگر گرث بیل را بازیکن رئال مادرید بدانید

طبق گزارش روزنامه مادریدی بیل روز گذشته قراردادش با تاتنهام را فسخ کرد و سران دو باشگاه عصر روز گذشته به توافق رسیدند

روزنامه آ.اس در گزارشی که نیمه شب دیشب روی سایت خبری اش قرار داده به این نکته اشاره کرده که گرث بیل برای شش فصل دیگر در رئال مادرید بازی خواهد کرد.

در این گزارش به این نکته اشاره شده که دیروز تمام مراحل مورد نیاز برای نهایی شدن یک قرارداد طی شد و بعد از آنکه سران تاتنهام خرید رسمی لاملا، اریکسن و چیریچس را اعلام کردند ،پروسه تلاش برای انتقال بیل به رئال نیز طی می شد. این فوتبالیست ولزی در ساعات اولیه صبح دیروز به دفتر باشگاه تاتنهام رفت و قراردادش با این تیم را فسخ کرد و حالا با انتقال به رئال مادرید گران قیمت ترین انتقال تاریخ دنیای فوتبال لقب خواهد گرفت.

روزنامه های انگلیسی قیمت بیل را 101 میلیون یورو اعلام کرده اند ولی باشگاه مادریدی اعلام کرده که 91 میلیون یورو برای خرید بیل خواهد پرداخت.

دستمزد خالص سالانه بیل 7 میلیون یورو خواهد بود و 60% از درآمد حق تبلیغاتش را نیز دریافت خواهد کرد. این برای اولین بار است که یک بازیکن از رئال مادرید مبلغی بیش از 50% از حق تصویرش را دریافت می کند. کریستیانو رونالدو 40% از این حق را می گیرد و سایر بازیکنان رئال مادرید مبلغ 20% از این وجه را دریافت می کنند

حالا همه چیز درباشگاه مادریدی آماده انجام این انتقال است. جایگاهی که برای مراسم معارفه بیل تعبیه شده، 9 روز است که انتظار چنین لحظاتی را می کشد. تلفن پزشکان و اعضای کادر پزشکی باشگاه مادریدی 24 ساعته روشن است تا درهر زمان که تلفنی را دریافت کردند برای انجام معاینات و تست های پزشکی به محل مربوطه بروند.پیراهن های شماره 11 گرث بیل به رنگ سفید آماده فروش است و وکلای طرفین دیروز برسر جزئیات هم توافق کردند .

طبق این گزارش، وکلای بیل دیروز در هتلی درشهر مادرید مستقر شده بودند و با دقت و استرس خاصی در حال پیشبرد اوضاع مشغول به کار بودند