کاکا: درتئوری ما و یووه قدرتهای گروه هستیم ولی نباید گالا رانادیده گرفت

تمام حریفان در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سخت هستند و پارسال شروع خوبی مقابل حریفان بزرگ داشتیم. چون این باعث شد تا تیم ما تمرکز خوبی داشته باشد

ریکاردو کاکا ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید 5شنبه شب در صحبت هایی از تصمیمش برای جدایی از رختکن تیم مادریدی خبر داد.

او در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد گلزنی در دیدار دوستانه 5شنبه شب مادریدی مقابل دپورتیوو لاکرونیا صحبت کرد و در آنالیز این بازی گفت:« این برای دومین بار است که من به ورزشگاه ریاسور، ورزشگاه خانگی دپورتیوو می آیم و به گل می رسم.»

کاکا در مورد انجام قرعه کشی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن یووه، گالاتاسرای و کپنهاگن به عنوان حریفان رئال دراین مرحله گفت:« گروهی که ما در آن قرار گرفته ایم، گروه خیلی سختی است. تمام حریفان در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سخت هستند و پارسال شروع خوبی مقابل حریفان بزرگ داشتیم. چون این باعث شد تا تیم ما تمرکز خوبی داشته باشد. این بازیها برای مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا هیجان انگیز است.»

اولین بازی رئال در رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا روز 17 سپتامبر در ترکیه و مقابل گالاتاسرای خواهد بود. کاکا دراین باره گفت:«گالاتاسرای حریف خیلی سرسختی برای شروع است. چون آنها در ورزشگاه خانگی شان خیلی قوی هستند. بازی مقابل یوونتوس هم دوئل زیبا و ویژه ای خواهد بود. در تئوری ما دو حریف قدرتمند گروه هستیم ولی باید گالاتاسرای را هم در نظر داشت؛ چون آنها نیز حریف پیچیده و سختی هستند.»