نقد و برسی تیم های برتر فوتبال اروپا شروع شد.
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


. اخبار دنیای فوتبال اروپا

خبرگزاری ballnews

 

میلان شروعی فاجعه آمیز در فصل قبل سری آ داشت اما رفته رفته خود را بالا کشید و در نهایت توانست پس از یوونتوس و ناپولی در مقام سوم قرار بگیرد و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان را کسب کند. پس از کش و قوس های فراوان آلگری در سمتش ابقا می شود تا برای فصل جدید نیز به عنوان سرمربی میلان به کارش ادامه دهد. پروژه تغییر نسل میلان به نام آلگری کلید خورده است و باید منتظر ماند و دید میلان با آلگری و بازیکنان جدیدش چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

 

•دروازه بانان:

 

کریستین آبیاتی

36 ساله – ایتالیایی

دروازه بان کهنه کار میلان پس از دیدای برزیلی تقریبا به دروازه بان ثابت میلان تبدیل شده است. وی در سال 1998 به میلان پیوست اما در این بین به صورت قرضی در تیم هایی چون یوونتوس، تورینو و اتلیتیکو مادرید نیز توپ زد. اگر امسال آبیاتی با مصدومیت جدی مواجه نشود وی را در درون دروازه میلان به عنوان انتخاب اول آلگری خواهیم دید.

 

مارکو آملیا

31 ساله – ایتالیایی

استوراری به یوونتوس می رود و با پیوستن مارکو آملیا به میلان از جنوا در سال 2010 همه کارشناسان و هواداران از وی به عنوان دروازه بان مطمئن پس از دیدا نام بردند. اما آملیا نتوانست شایستگی های خود را به نمایش بگذارد. چندین نمایش غیرقابل قبول و خوردن گل های بد وی را به نیمکت نشین محض آبیاتی تبدیل کرد. عمده 24 بازی وی برای میلان به خاطر مصدومیت آبیاتی و یا تنوع ترکیب (چرخش بازیکنان) بوده است. در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر جداشدن آملیا مطرح شد اما وی همچنان در میلان مانده است. به نظر می رسد آملیا امسال نیز ذخیره کریستین آبیاتی خواهد بود مگر این که تحولی اساسی در بازی مارکو به وقوع بپیوندد.

 

گابریل

20 ساله – برزیلی

واسکانسلوس فریرا به همراه تیم ملی برزیل موفق شد مدال نقره المپیک تابستانی 2012 لندن را کسب کند. از گابریل به عنوان دروازه بان آینده میلان یاد می شود. سران میلان در سال 2012وی را از کروزیرو برزیل به خدمت گرفتند. در حال حاضر گابریل دروازه بان سوم میلان محسوب می شود. با این که گابریل دروازه بان بسیار با استعدادی است اما بعید به نظر می رسد که امسال درچارچوب دروازه میلان قرار بگیرد.

 

فردیناندو کوپولا

35 ساله – ایتالیایی

کوپولا در سال 2008 به میلان ملحق شد اما به صورت قرضی به پیاچنزا و آتالانتا واگذارشد. در ژوئن 2008 آتالانتا با پرداخت 750 هزار یورو نیمی از مالکیت کوپولا را از میلان خریداری کرد. وی تا 2010 در آتالانتا سی بار به میدان رفت و پس از آن به صورت قرضی راهی سیه نا و تورینو شد و در مجموع 64 بار فرصت بازی پیدا کرد. حالا بار دیگر وی به میلان بازگشته است. درمورد کوپولا باید بگوییم بدون شک حضور او فقط برای روز مبادا است!

 

•مدافعان:

 

فیلیپ مکسس

31 ساله – فرانسوی

پیوستن فیلیپ مکسس به میلان درحالی صورت گرفت که از او به عنوان یکی از بازیکنان متعصب باشگاه رم یاد می شد. مکسس خیلی زود به عنوان مدافع ثابت میلان به کار گرفته شد. وی در فصل گذشته تنها دو بار برای میلان موفق به گلزنی شد که آن دو گل از به یادماندنی ترین گل های میلان محسوب می شود. 21 نوامبر 2012 میلان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در بلژیک به مصاف اندرلشت رفت که مکسس روی باس بی نقص مونتولیوو با یک حرکت قیچی برگردان گلی زیبا را به ثمر رساند. در 19 می 2013 میلان در آخرین بازی سری آ برابر سیه نا قرار گرفت. روسونری که برای رسیدن به پلی آف لیگ قهرمانان امسال به هرسه امتیاز این بازی نیاز داشت تا دقیقه 86 با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شده بود. اما یک دقیقه بعد مکسس با جاگیری خوب خود و فرصت طلبی توپ را درون دروازه حریف قرار می دهد تا میلان با دو امتیاز بیشتر نسبت به فیورنتینا در مکان سوم جدول قرار بگیرد. تردیدی نیست گزینه اول آقای آلگری برای خط دفاعی مکسس خواهد بود.

 

کریستین زاپاتا

26 ساله – کلمبیایی

کریستین زاپاتا که سابقه 170 بازی برای اودینزه (بین سال های 2005 تا 2011) را در کارنامه دارد در سال 2012 به صورت قرضی از ویارئال اسپانیا به میلان پیوست. میلان به خاطر مصدومیت های بی شمار و بحران در خط دفاعی وی را به خدمت بگیرد. زاپاتا اما عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشت تا حدی که به زوج فیلیپ مکسس در قلب خط دفاعی تبدیل شد. روسونری امسال قرارداد وی را دائمی کرد. انتظار می رود امسال نیز زاپاتا به عنوان زوج مکسس به کار گرفته شود.

 

دانیله بونرا

32 ساله – ایتالیایی

بونرا که حالا دیگر یکی از باسابقه ترین بازیکنان میلان است در حال حاضر با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کند. گفته می شود وی تا پایان اکتبر قادر نخواهد بود برای میلان به میدان برود. مصدومیت بلند مدت بونرا باعث شد تا روسونری به فکر خریدن مدافع جدیدی بیفتد. وی از سال 2006 تا کنون 120 بار برای میلان به میدان رفته است.

 

ماتیاس سیلوستره

28 ساله – آرژانتینی

پس از مصدومیت سخت دانیله بونرا و جزیی فیلیپ مکسس نگرانی های سران تیم بیشتر شد و این مسئله میلان را وادار به خرید بازیکن جدیدی کرد. ماتیاس سیلوستره به صورت از تیم رقیب (اینتر) به فهرست روسونری اضافه شد. میلان می تواند در پایان فصل وی را به صورت کامل خریداری کند. حضور این بازیکن آرژانتینی به صورت ثابت در ترکیب کمی دور از ذهن است اما تردیدی نیست که برای کریستین زاپاتا یک رقیب جدی پیدا شده است. سیلوستره برای هماهنگی با هم تیمی هایش نیاز به زمان دارد.ماتیاس فوتبال حرفه ای خود را با بوکاجونیورز در سال 2003 آغاز کرد و 63 بار با پیراهن این تیم در زمین حضور یافت.  وی سابقه 120 بازی برای کاتانیا، 30 بازی برای پالرمو و 9 بازی برای اینترمیلان را درکارنامه دارد.

 

جرسون ورگارا

19 ساله – کلمبیایی

یک بازیکن با استعداد دیگر برای آینده! جرسون ورگارا در می 2013 از دپورتس کوئیندیو به میلان ملحق شد. با این که وی در بازی های پیش فصل میلان به میدان رفت و تقریبا موفق بود اما کمی بعید به نظر می رسد آقای آلگری فرصت بازی زیادی به او بدهد. می توان این بازیکن کلمبیایی را ذخیره ای برای آینده میلان دانست. عدم موافقت میلان با انتقال قرضی او به سایر تیم ها می تواند حاکی از مقبولیت او باشد.

 

کوین کنستانت

26 ساله – گینه ای/فرانسوی

کوین کنستانت اصلیتی گینه ای دارد اما در فرانسه متولد شده است. درسال 2012 کوین کنستانت به همراه فرانچسکو آچربی از جنوا به میلان پیوستند. روزگاری سمت چپ میلان با حضور سرجینیو و لئوناردو بسیار قدرتمند بود. پس از خداحافظی مالدینی و یانکلوفسکی، آنتونینی نتوانست جای این بازیکنان را پر کند و میلان به فکر خریدن یک مدافع مطمئن افتاد. هرچند کنستانت نیز اشتباهات بسیاری در زمان حضورش نشان داد اما آلگری بیشتر از دیگران به او اطمینان دارد.

 

لوکا آنتونینی

31 ساله – ایتالیایی

افت فاحش لوکا آنتونینی در دو فصل اخیر وی را از ترکیب ثابت میلان دور کرد. این مدافع ایتالیایی که در حقیقت پای تخصی اش پای راست اوست توانایی بازی در سمت چپ را نیز دارد. به خاطر حضور درخشان آباته در سمت راست، از آنتونینی در سمت چپ استفاده می شد اما وی نتوانست انتظارات را براورده کند. جمال مصباح، اربی امانوئلسن و کوین کنستانت بازیکنانی هستند که به عنوان جایگزین آنتونینی به میلان آمدند. با توجه به سن بالای آنتونینی و افت مشهود او نمی توان انتظار داشت که وی در بازی های زیادی به میدان برود.

 

ماتیا دی شیلیو

20 ساله – ایتالیایی

بازیکن 20 ساله دوازده میلیون یورویی! هدف بازار نقل و انتقالات رئال مادرید! اگر از اظهار نظرهای اسطوره های میلان مانند مالدینی، باره زی و تاسوتی فاکتور بگیریم شاید همین دو عبارت برای توصیف دی شیلیو کافی باشد. ماتیا توانایی بازی در دو سمت دفاع را دارد. هرچند پست اصلی او دفاع راست است اما در سمت چپ نیز بازی های درخشانی را از ماتیا شاهد بودیم. آینده سمت راست میلان با حضور دی شیلیو و آباته تضمین شده است. سوال اینجاست که آیا بازهم آلگری از دی شیلیو در سمت چپ استفاده خواهد کرد یا خیر. دی شیلیو فصل گذشته 32 بازی برای میلان انجام داد که در 30 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت. در این 32 بازی تنها یک بار با کارت زرد داور مواجه شد.

 

کریستین زاکاردو

31 ساله – ایتالیایی

پست اصلی زاکاردو دفاع راست است اما از وی به عنوان مدافع مرکزی نیز در میلان استفاده شده است. وی در ژانویه سال 2012 از پارما جدا شد و به روسونری پیوست. در حقیقت جمال مصباح و کریستین زاکاردو پیراهن هایشان را با یکدیگر عوض کردند. او تنها در یک بازی برای غول های ایتالیایی به میدان رفت. خیلی بعید است که آلگری به زاکاردو به چشم یک بازیکن مطمئن نگاه کند. این روزها شایعه پیوستن مدافعین بسیاری از جمله ممدو ساخو (پاری سن ژرمن)، نمانیا ویدیچ (منچستر یونایتد) و داویده آستوری (کالیاری) مطرح بوده است که هنوز این انتقال ها صورت نگرفته است. در صورت نهایی شدن هریک از این انتقال ها احتمال جدایی زاکاردو قوت خواهد گرفت.

 

ایگناتزیو آباته

26 ساله – ایتالیایی

آباته در سال 1999 وارد باشگاه پایه میلان شد در حالی که فقط سیزده سال داشت. اولین بازی رسمی ایگناتزیو برای روسونری در سوم دسامبر 2003 در کوپا ایتالیا انجام شد. تقریبا یک هفته بعد (نهم دسامبر) میلان در لیگ قهرمانان اروپا برابر سلتاویگو قرار می گیرد و آباته رکورد جوان ترین بازیکن تاریخ میلان را که در لیگ قهرمانان بازی کرده است با 17 سال و 27 روز به نام خود ثبت می کند. وی از 2004 تا 2009 را به صورت قرضی در  تیم هایی چون ناپولی، سمپدوریا، پیاچنزا و مودنا گذراند. اولین بازی رسمی آباته در سری آ با پیراهن امپولی و در فصل 2007-2008 انجام شد. وی در ژوئن 2009 به میلان بازگشت و جانشینی برای کافو قطار سریع السیر برزیلی شد. آباته پختگی کافو را ندارد اما از نظر سرعت و سبک بازی شباهت های بی شماری به ملی پوش سابق برزیل دارد. سمت راست میلان را باید در فصل جدید نیز مختص آباته بدانیم. در ماه اخیر تیم های بسیاری چون زنیت سنت پطرزبورگ روسیه خواهان وی بودند اما آباته در میلان ماند.

 

•هافبک ها:

 

نایجل دی یونگ

28 ساله – هلندی

بدون شک انتخاب اول آقای آلگری برای پست هافبک دفاعی بازیکن سابق منچسترسیتی خواهد بود. جنگندگی، تجربه و محکم بازی کردن از خصوصیات بارز این ملی پوش هلندی است که وی را برای در ترکیب ثابت قرار گرفتن شایسته می کند. دی یونگ فصل پیش شهر منچستر را به مقصد میلان ترک کرد وتقریبا به جز زمانی که مصدوم بوده در تمامی بازی های ممکن برای میلان حضور پیدا کرده است. وی فصل قبل تنها 16 بار برای میلان به میدان رفت. دی یونگ بیشتر فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد.

 

سولی مونتاری

28 ساله – غنایی

یک هافبک دیگر با خصوصیاتی شبیه به دی یونگ! مونتاری به نسبت همتای هلندی خود از سرعت بیشتری برخوردار است و شوت های ویران کننده ای میزند. با ورود آندرا پولی، مونتاری جایگاهش را در خطر می بیند چرا که پولی بسیار خلاقانه تر از مونتاری بازی می کند. با این حال آقای آلگری نشان داده است که بیشتر به حضور بازیکنان قدرتی در میانه میدان اعتقاد دارد تا بازیکنان خلاق.

 

ریکاردو مونتولیوو

 28 ساله – ایتالیایی

بازوبند کاپیتانی را در فصل جدید بر بازوی مونتولیوو خواهید دید. مونتی در اولین فصل حضورش در میلان 39 بار به میدان رفت و بسیار خوش درخشید. و حالا ریکاردو فصل دومش را با بازوبند کاپیتانی آغاز خواهد کرد! مونتولیوو خیلی زود توانست به مغز متفکر میانه میدان میلان تبدیل شود. پس از جدایی پیرلو و پیوستن او به یوونتوس، مونتولیوو روز به روز با هم تیمی هایش هماهنگ تر شد. عملکرد ریکی مونتی او را به یکی از عناصر اصلی میلان تبدیل کرده است. در فصل پیش رو نیز میانه میدان با مونتولیوو جذاب تر از پیش خواهد شد چرا که همکاری او با پولی و ساپونارا می تواند بسیار دیدنی باشد.

 

آندره آ پولی

23 ساله – ایتالیایی

پیوستن پولی از سمپدوریا به میلان با کش و قوس های فراوانی همراه بود. این ملی پوش جوان ایتالیایی می تواند در کنار ال شراوی، بالوتلی، ساپونارا، دی شیلیو، کریستانته و پتانیا آینده میلان را رغم بزند. با توجه به جداشدن فلامینی از میلان و محرومیت دو جلسه ای مونتاری، پولی می تواند بازی های ابتدایی فصل را از همان دقیقه اول شروع کند. تردیدی نیست آماده بودن پولی او را تبدیل به بازیکن ثابت ترکیب خواهد کرد.

 

آنتونیو نوچرینو

28 ساله – ایتالیایی

نوچرینو در اولین فصل حضورش (2011-2012) بسیار خوب درخشید و توانست در 48 بازی یازده بار برای میلان در رقابت های مختلف گلزنی کند. این آمار برای یک هافبک فوق العاده بود. اما آنتونیو فصل گذشته افت فاحشی داشت. او برای پس گرفتن جایگاهش باید با پولی، امانوئلسن و مونتاری رقابت کند.

 

اربی امانوئلسن

27 ساله – هلندی

هافبک سورینامی الاصل میلان توانایی بازی در سمت چپ خط دفاعی را هم دارد و اخیرا در مصاحبه ای از علاقه اش به بازی در این پست خبر داد. در حقیقت امانوئلسن یکی از بازیکنان ”چند پُسته“ در فوتبال است چرا که می تواند به عنوان هافبک تدافعی، هافبک مرکزی، هافبک طرفین و هافبک هجومی ایفای نقش کند. وی مقداری از فصل پیش را به صورت قرضی در فولام انگلستان توپ زد و حالا بار دیگر به میلان فراخوانده شده است. با توجه به ترافیک در خط هافبک میلان اگر امانوئلسن در پست مدافع چپ به کار گرفته شود بازی های بیشتری از او خواهیم دید.

 

ریکاردو ساپونارا

21 ساله – ایتالیایی

به محض ورود ساپونارا به میلان، شماره هشت از نوچرینو گرفته و تقدیم ریکاردو می شود. بازی ساپونارا شباهت عجیبی به سبک کاکا دارد. بسیاری از کارشناسان ایتالیایی از ساپونارا به عنوان کاکای جدید میلان یاد می کنند. درصورتی که میلان در فصل جدید به آرایش 4-3-1-2 روی بیاورد بدون شک ساپونارا در پست هافبک تهاجمی پشت سر دو مهاجم به میدان خواهد رفت.

 

برایان کریستانته

18 ساله – ایتالیایی

اگر قرار باشد چهار بازیکن را آینده باشگاه میلان بدانیم بدون شک کریستانته یکی از آن هاست. عملکرد بی نظیر برایان سران میلان را مجبور کرد تا او را از تیم ب به تیم اصلی اضافه کنند. میلان در ششم دسامبر 2011 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر ویکتوریا پلژن جمهوری چک قرار گرفت. در آن بازی روبینیو از زمین بیرون کشیده شد و کریستانته اولین بازی رسمی اش را برای میلان انجام داد. وی تنها با 16 سال و 278 روز رکورد جوان ترین بازیکن میلان که در لیگ قهرمانان به بازی رفته است را به نام خود ثبت کرد. درصورتی که آقای آلگری به او اعتماد کند میلان یک بازیکن آینده دار دیگر را به دنیای فوتبال معرفی خواهد کرد.

 

کوین پرینس بوآتنگ

26 ساله – غنایی

علیرغم شایعات مطرح شده مبنی بر تمایل پرینس به ترک باشگاه به خاطر شعارهای نژادپرستانه ایتالیایی ها، بوآتنگ اما در میلان ماندنی شد.او نیز مدتی پیش مانند یورگن کلوپ سرمربی بروسیا دورتموند از دوستی اش با او پرده برداشت. این صحبت های کوین و کلوپ به دامنه شایعه ها اضافه کرد. اما نهایتا بوآتنگ در میلان ماندنی شد. آقای آلگری نشان داده که به آرایش 4-3-3 علاقه زیادی دارد و این نکته بر شانس بیشتر بازی کردن پرینس در میلان می افزاید.

 

•مهاجمین:

 

ام بایه نیانگ

18 ساله – فرانسوی

نیانگ در حالی که فقط 16 سال و 114 روز سن داشت، پیراهن شماره نه را بر تن کرد و برای کان در بازی برابر تولوز به میدان رفت و بدین ترتیب به جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شد. عملکرد قابل قبول نیانگ در 30 بازی ای که برای تیم فرانسوی انجام داد سران باشگاه های یوونتوس، منچستر یونایتد، آرسنال، اورتون و تاتنهام را مجبور کرد تا برای به خدمت گرفتن او تلاش کنند. تاتنهام حتی پیشنهادی هشت میلیون یورویی به سران باشگاه کان ارائه داد اما سرانجام نیانگ سر از میلان در آورد. در 13 دسامبر میلان در کوپا ایتالیا برابر رجینا قرار گرفت. نیانگ به عنوان بازیکن جانشین جایگزین روبینیو شد و گلزنی کرد. این گل نیانگ را به دومین بازیکن جوان تاریخ میلان که موفق به گلزنی شد تبدیل کرد. آن روز نیانگ تنها 17 سال و 350 روز سن داشت. وی حتی در پنجره نقل و انتقالات امسال در آستانه جدایی از میلان قرار گرفت. بازی کردن میلان با آرایش 4-3-3 فرصتی برای بیشتر به میدان رفتن نیانگ خواهد بود. او توانایی بازی کردن در پست های مهاجم راست، مهاجم نوک، مهاجم سایه و هافبک هجومی را دارد.

 

روبینیو

29 ساله – برزیلی

باید اعتراف کرد روبینیو در چند فصل اخیر فاصله زیادی با روبینیوی رئال مادرید و حتی منچسترسیتی گرفته است. با درخشش ال شراوی، روبینیو به نیمکت میلان فرستاده شد و بیش از پیش شرایط روحی خود را از دست داد. میلان حتی به فروش روبینیو راضی شد تا بتواند با درآمد حاصل از فروش او بازیکنان جوان دیگری مانند آدام لیاجیچ، آلسیو چرچی و کیسوکه هوندا را جایگزین وی کند. سانتوس که نیمار را به بارسلونا واگذار کرده است جدی ترین مشتری روبینیو بود. حتی سران میلان موافقت خود را برای پیوستن او به تیم برزیلی اعلام کردند اما ناگهان سانتوس از ادامه راه انصراف داد. به هرحال روبینیو در میلان ماندگار شده است. بعید است روبینیو فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا کند مگر این که بتواند شرایط روحی و جسمی خود را تغییر دهد و به روزهای ایده آلش بازگردد.

 

جیامپائولو پاتزینی

29 ساله – ایتالیایی

پاتزینی و کاسانو در سال 2012 پیراهن های شان را عوض کردند. کاسانو اینتری شد و پاتزینی مهاجم اول میلان لقب گرفت. شم بالای گلزنی و فرصت طلبی پاتزینی خیلی زود او را در میان طرفداران محبوب ساخت. مصدومیت جدی زانو در فصل گذشته گریبان گیر پاتزو شد و او مجبور شد زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. پاتزینی نیز مانند بونرا حداقل تا اواخر ماه اکتبر نمی تواند تیمش را همراهی کند.

 

آندره آ پتانیا

18 ساله – ایتالیایی

یکی دیگر از آینده سازان میلان! پتانیا نیز مانند کریستانته محصول آکادمی میلان است. با توجه به مصدومیت جدی پاتزینی انتظار می رود پتانیا بتواند به عنوان بازیکن جانشین در بعضی از بازی ها به جای بالوتلی به میدان برود. آدریانو گالیانی در مصاحبه های رسمی خود بارها بر غیرقابل فروش بودن پتانیا تاکید کرده است.

 

ماریو بالوتلی

23 ساله – ایتالیایی

سوپر ماریو حالا دیگر مهاجم اول میلان و تیم ملی است. حاشیه سایه او شده اما وی کارش را در زمین بلد است. 13 بازی و 12 گل، آمار فوق العاده بالوتلی گویای همه چیز است. به نظر می رسد سوپر ماریو رقیب سرسختی برای خود در میلان نمی بیند.

 

استفان ال شراوی

20 ساله – ایتالیایی

هدف بازار نقل و انتقالات رئال مادرید، آرسنال، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن! 45 بازی، 19 گل! سرعت بالا، تکنیک خوب! دیگر چه می توان گفت؟! استفان ال شراوی بدون تردید ستاره میلان در فصل گذشته بود. او نیز مانند بالوتلی رقیب ندارد و با آرامش خیال به کارش ادامه خواهد داد. سرعت پیشرفت ال شراوی در خلال فصل باورنکردنی بوده است و به نظر می رسد وی تا دو سه فصل دیگر به پختگی لازم برسد. فرعون کوچک در کنار سوپر ماریو زوج بسیار خطرناکی را تشکیل داده اند.

 

آرایش احتمالی:

آلگری پس از پایان فصل گذشته رسما اعلام کرد در فصل پیش رو از آرایش 4-3-1-2 استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب گمانه زنی ها برای این که چه کسی نقش هافبک هجومی پشت سر دو مهاجم را ایفا خواهد کرد بالا گرفت. از یک طرف میلان با کیسوکه هوندا در حال مذاکره بود و از طرف دیگر از الساندرو دیامانتی به عنوان کاندیدای این پست نام برده می شد. ضمن این که شایعات بازگشت کاکا به میلان نیز قوت گرفته بود. به نظر می رسد در صورتی که آلگری از این آرایش استفاده کند ساپونارا  پشت دو مهاجم قرار خواهد گرفت و احتمال بازی گرفتن از امانوئلسن بیشتر خواهد شد.

 

 

در فاز حمله امانوئلسن و مونتولیوو جلوتر خواهند آمد تا آرایش از 4-3-1-2 به 4-1-4-1 تغییر پیدا کند.

 

 

اما با توجه به بازی های پیش فصل به نظر می رسد آقای آلگری همچنان به آرایش 4-3-3 اعتقاد دارد. در این صورت پولی و بوآتنگ به احتمال بسیار زیاد جانشین ساپونارا و امانوئلسن خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:32 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8419
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11424
بازدید ماه : 11336
بازدید کل : 416082
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1