رئال مادرید با شروط شخصی گرت بیل کنار آمد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

رئال مادرید با شروط شخصی گرت بیل کنار آمد

این باشگاه بزرگ اسپانیایی علاوه بر مبلغ چشمگیر ۸۶ میلیون پوندی که بابت قرارداد به تاتنهام پرداخته، هنوز سرگرم مذاکره درباره دستمزد این مهاجم ۲۴ ساله است.

دن رون، خبرنگار ورزشی بی بی سی می گوید: "توافق بر سر شروط شخصی تنها مرحله ای تشریفاتی است و هیچ تاثیری بر زمان واقعی انتقال ندارد."

پیشنهاد ۸۶ میلیون پوندی، رکورد قرارداد ۸۰ میلیون پوندی انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد به رئال مادرید در ۲۰۰۹ را تحت الشعاع قرار داده است و چناچه همه مراحل قرارداد طی شود، گرت بیل گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد بود.

دن رون افزود: "توافق بر سر شروط شخصی با مذاکره بین رئال مادرید و تاتنهام بر سر میزان دستمزد و نحوه پرداخت آن کاملا متفاوت است."

به گفته او: "حال تاتنهام باید رسما پیشنهاد رئال مادرید را بپذیرد و هر دو بر سر اعلام همزمان این موضوع هماهنگی های لازم را انجام دهند."

بیل که در ۲۰۰۷ از ساوت همپتون با مبلغ ۱۰ میلیون پوند به تاتنهام پیوست، فصل پیش، با به ثمر رساندن ۲۶ گل، به عنوان بازیکن سال و نیز بازیکن جوان سال از سوی اتحایه فوتبال انگلستان برگزیده شد.

صحبت از انتقال او به رئال مادرید در طول تابستان جاری همواره مطرح بوده است و آندره ویلاش بواش، سر مربی تاتنهام پیشتر گفته بود که "انتقال او به زودی زود اتفاق می افتد".

این باشگاه شمال لندنی در فرصت نقل و انتقالات این تابستان بسیار مشغول بوده و گفته می شود تاکنون ۷ بازیکن با مجموع هزینه حدود ۱۰۵میلیون پوند خریداری کرده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:28 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8449
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11454
بازدید ماه : 11366
بازدید کل : 416112
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1