والنسیا - بارسلونا : میهمانی بارسلونا در خانه خفاش ها
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

Alexis Sánchez - Neymar - Barcelona

والنسیا هرگز نتوانسته طی هفت فصل گذشته برابر بارسا به پیروزی برسد اما آنها تلاش می کنند با پیروزی در این بازی شکست تلخ اخیرشان برابر اسپانیول را جبران کنند.

در حالی که رقابت های لالیگا وارد هفته سوم اش می شود والنسیا تلاش می کند بعد از فصل 07-2006 ،یکشنبه شب برابر بارسلونا به نخستین پیروزی اش برسد.

آخرین پیروزی والنسیا برابر بارسلونا به لطف گل های میگل آنخل و داوید سیلوا به دست آمد در حالی که گل دیر هنگام رونالدینیو مانع از شکست کاتالان ها نشد.

هر دو تیم با سرمربی جدید خود به استقبال فصل جدید رقابت ها رفته اند و این بازی به نوعی نخستین بازی بزرگ و مهم فصل 14-2012 محسوب می شود

تاتا سرمربی بارسلونا با دو برد 7-0 برابر لوانته و 1-0 برابر مالاگا دوران حرفه ای سرمربی گری اش را در بارسلونا شروع کرد که البته قهرمانی در سوپر جام اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید هم می توان به این دو برد اضافه کرد.

در عین حال میروسلاو دوکیچ با یک برد خانگی 1-0 برابر مالاگا کارش را والنسیا آغاز کرد هر چند که بعد از آن برابر رقیب همشهری بارسلونا یعنی اسپانیول متحمل شکست 3-1 شدند.

اوریل رومئو بازیکن سابق آکادمی بارسلونا هنوز هم در انتظار نخستین بازی با پیراهن والنسیا بوده.بازیکنی که از چلسی راهی اسپانیا و والنسیا شد اما با توجه به این بازی برابر باشگاه سابقش این احتمال وجود دارد که از او در ترکیب اصلی استفاده شود.

دیدار اخیر این دو تیم در این ورزشگاه با تساوی 1-1 به پایان رسید.در آن بازی بانگا گل نخست بازی را به ثمر رساند اما لیونل مسی بازی را به تساوی کشاند.

لیونل مسی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در جریان تساوی 0-0 برابر اتلتیکو مادرید از دور برگشت سوپرجام اسپانیا یک پنالتی را از دست داد اما او هنوز هم در سه بازی اخیر تیمش دو بار موفق به گلزنی شده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:46 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10683
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13688
بازدید ماه : 13600
بازدید کل : 418346
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1