برنامه آماده سازی ویژه کارلو آنچلوتی برای گرت بیل
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

برنامه آماده سازی ویژه کارلو آنچلوتی برای گرت بیل

آنچلوتی مصمم است تا هرچه زودتر این بازیکن را به شرایط آمادگی مطلوب برساند و در این راه از جیووانی مائوری، بدنساز مورد اعتمادش کمک گرفته است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، برای اینکه بعد از انتقال گرت بیل، او را هرچه زودتر به شرایط بدنی مطلوب برساند، برنامه آماده سازی ویژه ای را برای او در نظر گرفته است.

این ستاره ولزی آخرین بار روز 16 جولای و در دیدار دوستانه تاتنهام مقابل سوئیندون به میدان رفت و با توجه به در پیش بودن دیدارهای ملی، اولین تمرینش را با رئالی ها، روز 11 سپتامبر انجام خواهد داد.

به همین دلیل، آنچلوتی مصمم است تا هرچه زودتر این بازیکن را به شرایط آمادگی مطلوب برساند و در این راه از جیووانی مائوری، بدنساز مورد اعتمادش کمک گرفته است.

این برنامه شامل تحت نظر گرفته برنامه غذایی این بازیکن، کارهای بدنسازی گسترده و تمرینات شبیه سازی زمان مسابقه است. انتظار می رود که رئالی ها در 24 ساعت آینده انتقال بیل را نهایی کنند و او روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید رئال معرفی شود.

البته رئالی ها از هفته قبل خود را برای ورود بیل آماده کرده بودند و حتی تدارک ویژه ای هم در سانتیاگو برنابئو دیده بودند اما با تعویق این انتقال و همچنین بازی امروز این تیم مقابل بیلبائو در برنابئو، آنها مجبور به جمع کردن استیج ساخته شده برای معارفه این ستاره جوان شدند.

در صورتی که برنامه آماده سازی آنچلوتی طبق برنامه پیش برود، احتمالا بیل می تواند تیمش را در دیدار خارج از خانه مقابل ویارئال همراهی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:15 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8647
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11652
بازدید ماه : 11564
بازدید کل : 416310
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1