لووی: نمی خواستیم بیل را بفروشیم؛ او ما را مجبور به فروش کرد

رئیس باشگاه تاتنهام اعلام کرده که تصمیمی برای فروش بیل نداشت ولی ستاره ولزی او را مجبور به انجام این کار نموده

دانیل لووی، رئیس باشگاه تاتنهام در صحبت هایی اعلام کرد که گرث بیل اوضاع را به نحوی نموده بود که او چاره ای به جز فروش او به رئال مادرید نداشت.

عصر روز یکشنبه بود که خبر رسمی انتقال گرث بیل به رئال مادرید روی وب سایت های خبری قرار گرفت و بدین ترتیب به جنجالی ترین نقل و انتقال بازار تابستانی پایان داده شد.

حالا لووی در توضیحاتی اعلام کرده که باشگاه تاتنهام قصد فروش بیل را نداشت ولی در نهایت مجبور به انجام این کار شده.

لووی در صحبت هایی که در صفحه رسمی باشگاه تاتنهام در توئیتر منتشر شده گفت:« گرث بازیکنی بود که ما واقعا تصمیم به فروش او نداشتیم و می خواستیم آینده مان را برپایه ام بسازیم. او بازیکنی است که آینده درخشانی دارد و رشد زیادی داشت و تنها یک سال از قرارداد تازه 4 ساله او با ما گذشته بود.»

درادامه این صحبت ها می خوانیم:« او مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و خود گرث هم انگیزه و تمایل زیادی برای پیوستن به این تیم داشت. پس ما با در نظر گرفتن این نکته که این بازیکن در این فصل با تعهد کافی در اختیار تاتنهام نخواهد بود تصمیم به فروش او گرفتیم و با تردید زیادی با فروشش موافقت کردیم. با دانش به اینکه در حال حاضر تیم قدرتمندی را در اختیار داریم.برای بیل در آینده بهترین ها را آرزو می کنیم و همیشه مقدم  او را در تاتنهام گرامی می داریم.»

بیل با قراردادی شش ساله به رئال مادرید پیوسته است