گزارش روز: پرس و پرداخت 172 میلیون یورو برای خرید 5جوان زیر25 سال

رئیس باشگاه مادریدی با پرداخت 91 میلیون یورو گرث بیل را به خدمت گرفت و 30 میلیون یورو برای خرید ایسکو هزینه کرد

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال مبالغ زیادی را برای خرید بازیکنان جدیدی برای تیمش هزینه کرد. جالب اینجاست که امسال بیش از هرزمان دیگری پرس به جوانگرایی در تیمش توجه داشت.

خریدهای تابستانی امسال کهکشانی ها بازیکنان جوان و آینده داری هستند و البته بومی گرایی وجذب بازیکنان اسپانیایی هم از جمله نکاتی بود که پرس توجه خاصی به آن داشت. رئیس باشگاه مادریدی در تابستان امسال مبلغ 172.5 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد و 91 میلیون یورو برای خرید گرث بیل از تاتنهام پرداخت؛39 میلیون یورو برای جذب اییارامندی هزینه کرد. 30 میلیون یورو برای خرید ایسکو به مالاگا پرداخت و مبلغ 6.5 میلیون یورو هم برای جذب کارواخال و 6 میلیون یورو هم برای خریداری کاسمیرو هزینه کرد.

رئالی ها از کورس خریدهای جنجالی در بازار تابستانی عقب نیفتادند و در روز پایانی بازار نقل و انتقالات جنجالی ترین خریدشان را انجام دادند. تمام این کارها برای رسیدن به یک هدف انجام شد: رویای فتح لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی)

اما سیاست امسال رئال در انجام خریدهایش با سالهای گذشته متفاوت بود. فلورنتینو پرس بیش از هرزمان دیگری برروی بازار داخلی تمرکز داشت و باپرداخت 30 میلیون یورو برای خرید ایسکو از مالاگا و خرید اییارامندی از رئال سوسیداد، تعداد بازیکنان اسپانیایی تیمش را افزایش داد.

رئال در فصل 4-2013 توجه به مراتب بیشتری نیز به تیم پایه ای اش خواهد داشت و بازیکنانی مثل خسه، موراتا و ناچو فرصت بیشتری برای نمایش توانایی هایشان خواهند یافت. آنها کارواخال، ستاره دیگر تیم پایه ای شان که فصل گذشته به بایرلورکوزن رفتهب ود را ینز بازیافته اند و او را نیز به خدمت گرفتند و باخرید کاسمیرو، یک بازیکن میانی جوان از سائو پائولو نیز به تقویت خط میانی تیم پرداخته اند.و در نهایت بمب تابستانی رئال هم که با پرداخت 91 میلیون یورو برای خرید گرث بیل منفجر شد تا رئال در انتظار یک فصل طوفانی در دنیای فوتبال باشد.