صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

http://up.bodobiadownload.com/up/bodobiadownload/ronaldo/cristiano_ronaldo_2013_(2).jpg
 
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در شرایطی خبر انتقال مسعوت اوزیل به آرسنال را شنید که در شهر پرتغالی اوبیدوس در اردوی تیم ملی کشورش بود. این خبر اصلا به مذاق کریس سازگار نیامد و ناراحتی و خشم او را به همراه داشت.
 
کریس رونالدو که این روزها با په په و کوئنترائو در اردوی آماده سازی تیم ملی پرتغال به سرمی برد در صحبت هایی درمورد جدایی اوزیل از رئال مادرید گفت:« رفتن اوزیل خبر خیلی بدی برای من است. او بازیکنی بود که بهتر از هر فرد دیگری حرکات من به قصد گلزنی را می شناخت.»
 
او اصلا باورش نمی شود که سران رئال اوزیل را فروخته باشند:« نمی دانم چطور توانستند بازیکنی که تفاوتها را رقم می زند را بفروشند. من از جدایی اوزیل عصبانی هستم.»
 
البته این تنها رونالدو نیست که چنین صحبتی را برزبان آورد و سایر رئالی های تیم ملی پرتغال هم از این جدایی راضی نبودند. کاملا مشخص بود که خبر جدایی اوزیل از رئال روی کریس تاثیرگذاشته.
 
حالا با انتقال اوزیل به آرسنال، کریستیانو بهترین یارش در زمین چمن را از دست داده. اوزیل در طول دوران حضورش در رئال 27 پاس گل به کریس داده بود و بدین ترتیب بهترین پاس گل دهنده به رونالدو در طول کارنامه ورزشی این ستاره پرتغالی تا به امروز است. بعد از اوزیل بنزما دراین رنکینگ در رده دوم است که پاس 17 گل را به رونالدو رسانده و رایان گیگز 16 بار به رونالدو پاس گل داده. حالا باید منتظر ماند و دید که چه کسی جای اوزیل را در ترکیب تیم مادریدی برای کریس پر خواهد کرد. کریس بدون هیچ تردیدی درتمجید از اوزیل گفت:«اوزیل بهترین بازیکن شماره 10یی بود که رئال مادرید می توانست داشته باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 3:2 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7440
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10445
بازدید ماه : 10357
بازدید کل : 415103
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1