ستاره آرژانتینی بارسلونا مطمئن است که با گذشت زمان ارتباطش با نیمار در زمین چمن بهتر خواهد شد

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی آرژانتینی سی.ان23 به مروری بر شرایط کنونی اش در باشگاه کاتالان و تیم ملی آرژانتین پرداخت و البته بخش عمده ای از صحبت هایش به نیمار و مارتینو مرتبط بود.

مسی درمورد ارتباطش با نیمار و تاتا مارتینو گفت:« ارتباط خوبی با تاتا دارم. راستش را بخواهید او در بدو ورود به رختکن بارسلونا خیلی خوب در تیم ما جا افتاد و خیلی خوب با هم کار می کنیم. با نیمار هم اوضاع به همین ترتیب است. او پسر خیلی خوب و فروتنی است و تدریجا بیشتر همدیگر را می شناسیم و ارتباطات بیشتری در زمین مسابقه خواهیم داشت.»

ستاره آرژانتینی درمورد قهرمانی بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا گفت:«دو بازی خیلی سخت را برگزار کردیم. برنامه ریزی برای هر دو بازی تقریبا شبیه هم بود. اتلتیکو خط دفاعش را به خوبی بسته بود و به خوبی ضد حملات خطرناکی را ترتیب می دادند و ما خوش شانس بودیم که قهرمان شدیم.»

مسی در بخش پایانی صحبت هایش درمورد مصاف تیم ملی آرژانتین مقابل پاراگوئه که از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درمنطقه آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد گفت:« بازی سختی است، مثل تمام بازیهای حذفی دیگر ولی خب ما در نیمه راه هستیم و به دنبال صعود هستیم. امیدواریم که هرچه زودتر بتوانیم مجوز صعود به جام جهانی را بگیریم تا بتوانیم بهتر خودمان را برای حضور دراین رقابت ها آماده کنیم. فکر می کنم که در مسیر خوبی هستیم و نتایج مهمی در مصاف با تیم های بزرگ می گیریم.»