آنچلوتی:بیل و رونالدو باید راحت باشند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user7163/news/thumbnail/1378477797_655359_1378478026_noticia_grande.jpg?itok=DX2MaAM0

کارلو آنچلوتی گزینه مهاجم مرکزی قرار دادن کریستیانو رونالدو را رد کرد. این مربی در گفتگو با uefa.com اعلام کرد که بازیکن پرتغالی و خرید جدید باشگاه، گرث بیل، باید در تیم و تاکتیک آن احساس راحتی کنند؛ تاکتیکی که برای گرقتن حداکثر کارآیی آنها طراحی خواهد شد.

ترکیب تیم: "تیم تعادل خوبی دارد و کاملاً رقابتی است. ما ترکیب خوبی از کیفیت و تجربه داریم که بازیکنانی با شخصیت بزرگ آن را تشکیل داده اند. تیم خوبی است که توانایی انجام بازی زیبا را هم دارد. هدف رئال مادرید همیشه این بوده که به مانند یک برند فوتبال بازی کند که با تاریخ و سنت باشگاه مطابقت داشته باشد- بازی های دیدنی و جذاب با سبکی هجومی. ما بازیکنان فوق العاده ای در ترکیب تیم داریم. بازیکنان جوان تر اشتیاق را به تیم اضافه می کنند و به بازی ما قوت می بخشند."

هماهنگی: "همه چیز واقعاً خوب پیش می رود. رئال مادرید باشگاه با عظمتی است و به خوبی سازماندهی شده است. بنابراین برای هماهنگی در کل مشکلی وجود ندارد. از وقتی که من آمده ام تیم کمی دچار تغییر شده است. بازیکنان جوان بیشتری داریم و آنها باعث شده اند تا انگیزه های تازه ای به ترکیب تیم افزوده شود."

خرید های جدید: "ما بیل را داریم که به تازگی به جمع ما پیوسته است اما او را همه به خوبی می شناسند، بنابراین چیزی نیست که من بتوانم در موردش بگویم؛ او بازیکن بزرگی است، و همچنین جوان است. او چیزی بیشتر از آمدن به اینجا و بازی کردن برای رئال مادرید نمی خواست و من مطمئنم که او خوب کار خواهد کرد. در واقع، تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان تقویت شده است؛ برخی مانند خسه و کاسمیرو از تیم B اضافه شده اند. کارواخال دفاع راست خوبی است. ما همچین با 2 بازیکن جوان اسپانیایی قرارداد بسته ایم- ایسکو و ایارامندی که هر دو تجربه بازی در سطح اول لالیگا و تیم ملی را دارند. برای مثال، ایسکو در چمپیونزلیگ هم بازی کرده است."

بیل: "او بازیکن بسیار سریعی است. او سرعت را در کنار دیگر کیفیت هایش مانند کنترل توپ عالی و توانایی خوب در شوت زنی دارد. او بازیکن بسیار پر انرژی و محرکی است که کیفیتی استثنایی دارد. من هیچ شکی ندارم که او به خوبی از همه توانایی هایش استفاده خواهد کرد. من شانس زیادی برای صحبت کردن با او نداشته ام چرا که او به تیم ملی دعوت شد. من تنها ورود او به باشگاه را خوش آمد گفتم و زمانی که برگردد او را خواهم دید."

کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک تیم: "نه، فکر می کنم ما سیستمی را طراحی خواهیم کرد که این دو بازیکن بهترین کیفیت خود را ارائه کنند. شما باید بهترین بازیکنان را در پستی قرار دهید که در آن راحت هستند."

کنترل فشار: "این برای یک مربی طبیعی است. در تیم هایی مانند رئال مادرید و پاریسن ژرمن فشار بسیار زیادی وجود دارد. در هر دو باشگاه برای رسیدن به اهداف فشار وجود دارد ولی شما همیشه نمی توانید به آنها برسید. بعد از چندین سال کسب تجربه، در پایان، شما به اندازه کافی برای مقابله با فشارها رشد می کنید."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:48 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8142
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11147
بازدید ماه : 11059
بازدید کل : 415805
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1