نگاهي به بازيهاي ملي : درخشش كريستيانو و ايكر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


1239678_577674408946237_1365271830_n.jpg

مادريديسموها در بازيهاي ملي مصدومان زيادي دادند : ايسكو ، كريستيانو و مارسلو اما دستاوردها خوب بود ، به خصوص هت تريك كريستيانو . 

كريستيانو ، ديروز به مادريد برگشت
كريستيانو روز جمعه تبديل به قهرمان پرتغال در بلفاست شد . او در پانزده دقيقه هت تريك كرد و تيمش را از شكست نجات داد . ستاره رئال ،‌برنده بزرگ بازيهاي ملي بود و تيتر مطبوعات پرتغال را متعلق به خود كرد . در مجموع 43 گل زده و دومين گلزن برتر تاريخ تيم ملي پرتغال است . پائولتا فقط چهار گل بيش از او زده است . ستاره رئال با مصدوميت بازي كرد و در دقايق پاياني تعويض شد . او در جام ترزا هررا دچار مصدوميت شد و حالا بايد ديد كه به ويارئال مي رسد يا خير

كوئنت رائو ، پاس گل 
او بازي خوبي داشت و حتي يك پاس گل هم به كريستيانو داد . روي گل سوم پرتغال ، سانتر او بود كه موجب گلزني كاپيتان تيم ملي پرتغال شد . 

په په ، روي گلها مقصر نبود
مدافع رئال روي هيچ كدام از دو گلي كه پرتغالي روي ارسالها در بلفاست خورد ، مقصر نبود . به خوي وظايفش را انجام داد و بدون مشكل كارش را كرد . 

مارسلو ، ديروز مصدوم شد
در دقيقه 44 بازي دوستانه با استراليا مصدوم شد . اين بازيكن به شدت احساس درد مي كرد و با ناراحتي زمين را ترك كرد . او بازي با پرتغال در بوستون را از دست داد و به مادريد برگشت تا به ريكاوري خود ادامه بدهد . اگر مصدوميتش جدي باشد ، احتمالا سه هفته از ميادين دور خواهد بود . 

بيل ، هشت ساعت سفر براي بازي نكردن
2138 كيلومتر را از كارديف به اسكوپيه پيمود . چهار ساعت در هواپيما براي رفت و چهار ساعت در هواپيما براي برگشت بود . بيل به مقدونيه به همراه هم تيمي هايش سفر كرد و روي نيمكت نشست . احتمال داده مي شد كه در ده دقيقه پيني بازي كند اما با توجه به وضعيت نامناسب چمن ، ترجيح داده شد كه بازي نكند . ولز به مقدونيه باخت و آخرين شانس هايش براي حضور در جام جهاني نيز از دست رفت . 

بنزما ، طلسم 1216 دقيقه اي
بنزما همچنان در تيم ملي فرانسه گل نمي زند و طلسمش به 1216 دقيقه رسيد . شاگردان دشام پنج بازي پياپي است كه گل نزده اند و اوضاع خوبي ندارند . كريم در دقيقه 61 تعوض شد كه به شدت شاكي بود و حاضر نشد با دشام دست بدهد . 

راموس ، مطمئن و ليدر
در كنار آلبيول  زوج خط دفاعي را تشكيل مي دادند . راموس يك بازي جدي را داشت و به خوبي از پس ضد حملات پوكي بر آمد . در حملات هم حضور موثري داشت . راموس يكي از بهترين هاي تيم ملي اسپانيا با 27 سال و 110 بازي است . 

ناچو ، فقط در ليست
در اولين حضورش در ليست تيم ملي بزرگسالان نتوانست كه اولين دقايقش را درون زمين داشته اشد . 

ايسكو ، مصدوم
در تمرين پنجشنبه مصدوم بود و به همين خاطر دل بوسكه به او فشاري نياورد . 

كاسياس ، بازي 150
دل بوسكه به او اعتماد كرد . بازي مهمي براي راهيابي به جام جهاني بود و كاسياس فيكس شد . عملكرد خوبي داشت و با يك واكنش پاي فوق العاده جلوي خوردن گل اول را گرفت . مسلما اين فيكس شدن نشان داد كه در جام جهاني برزيل نيز دروازه بان اول اسپانيا خودش خواهد بود . اين 150مين بازي ملي كاسياس بود . 

آربلوا ، نيمكت نشين
نيمكت نشين شد تا كوكه ، هافبك كناري اتلتيكو جايش را بگيرد . 

خسه ، شروع با گل در تيم زير 21 سل 
خسه ليدر نسل جديد تيم زير 21 سال اسپانياست . او براي حضور در المپيك برزيل تلاش مي كند . او در دقيقه 65 وارد زمين شد ، چندين بار تلاش كرد و بالاخره يك گل زيبا نيز به ثمر رساند . 

كارواخال ، دفاع راست ضربه زننده
دفاع راست رئال مادريد گل اول را در دقيقه 3 زد . البته در دقيقه 89 گل به خودي زد . در كارهاي تهجمي خيلي خوب بود و دو پاس گل به موراتا و خسه داد و شخصيتش را نشان داد . به خوبي جاي مونتويا را گرفته است . 

موراتا ، چهار گل
محصول آكادمي رئال مقابل اتريش چهار گل زد . گل اولش تكضرب بود ، دومي با ضربه سر ، پشت به دروازه ، سومي روي يك استارت و چهارمي با دقت كامل . در سه ماه و شش بازي در تيم زير 21 سال اسپانيا چهار گل زده است . كاري كه رائول در 9 بازي و گررو در دوازده بازي انجام داد. 

خديرا ، بازي خوب 
فيكس بود و بازي خوبي داشت . در غياب شواين اشتايگر ، خديرا - كروس ميانه زمين را تشكيل مي دادند . با گلهاي كروس ، مولر و كلوسه ،‌آلمان صدرنشين گروه است و فقط يك امتياز تا جام جهاني فاصله دارد . 

مودريچ ، ليدر كرواسي
بازيكن رئال در نبرد سنتي در بلگراد مقابل صربستان ، ليدر كرواسي بود . مودريچ شرايط خوبي داشت و عملكرد خوبي داشت اما كرواسي نتوانست دستاوردي بالاتر از تساوي داشته باشد . آنها شانس صدرنشيني در گروه را از دست داده اند اما به پلي آف اميد دارند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:3 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7282
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10287
بازدید ماه : 10199
بازدید کل : 414945
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1