زیدان : بیل جزو 3 بازیکن برتر دنیاست؛ توپ طلا را به رونالدو و ریبری می دهم!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

زین الدین زیدان از انگلستان مصاحبه ای اختصاصی با + Canal فرانسه انجام داد. او برای جام بین المللی Danone به انگلستان سفر کرده است و در تمرینات صبح امروز مادرید حضور نخواهد داشت.

     
 
 

نقش شما در رئال مادرید: "من قبل از پیش فصل با آنچلوتی صحبت کردم و او از قبل کادر فنی و دسیار اول خود [پائول کلمنت] را داشت. ما باید در مورد نقشی که من خواهم داشت صحبت کنیم و به توافقی برسیم. مربی او [کلمنت] در مورد مسائل تاکتیکی و تکنیکی کمک خواهد کرد، در حالی که من بیشتر با اعضای تیم خواهم بود. می خواهم به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهم. کارلو هنوز همان فردی است که من 2 سال در یوونتوس با او کار کردم، کسی که بسیار کاریزماتیک است و برای بحث کردن ذهنی باز دارد."

آیا بیل ارزش پولی که باشگاه پرداخت کرده است را دارد؟: "شما باید این سؤال را با توجه به زمانش بپرسید. 10 سال پیش، من خودم اعتراف کردم که 75 میلیون یورو ارزش ندارم. امروز هم تلاش می کنم که همین را بگویم، که هیچ بازیکنی ارزش این مقدار پول را ندارد. اما دو باشگاه بر سر این مبلغ به توافق رسیده اند. متأسفانه این جزئی از فوتبال است. درک این موضوع سخت است؛ امروزه درک بسیاری از اتفاقاتی که رخ می دهد بسیار سخت است."

شما چه توصیه ای به بیل می کنید؟: "بیل تأثیر ورودش را درک می کند. او با قیمتی هنگفت به بهترین باشگاه دنیا آمده است. من این را تجربه کرده ام؛ برای 3 ماه تحمل شرایط بسیار سخت بود. من حتی کم کم شروع به تعجب کرده بودم که شاید بهتر است باشگاه را ترک کنم. اما اگر شما تنها روی آنچه که در زمین رخ می دهد تمرکز کنید، همه چیز بعد از آن به حالت طبیعی بازخواهد گشت. نقش من قطعاً این خواهد بود که به او توضیح دهم آنطور که می داند بازی کند و هرگز نباید فشار زیادی به خود وارد کند. او بازیکنی است که پتانسیلی باورنکردنی دارد و این را در 3 سال اخیر به خوبی نشان داده است؛ او قطعاً میان 3 بازیکن برتر دنیا قرار دارد اما او هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت دارد. فکر می کنم او می تواند چیزهای زیادی به مادرید بیاورد."

آیا تیم 2 بنزما وجود دارد؟: "تنها یک بنزما وجود دارد. او مدت هاست که برای تیم ملی فرانسه گل نزده است. من هم مثل دیگران می خواهم بنزمای واقعی را ببینم، بازیکنی که همیشه بهترین تلاشش را به کار می گیرد و نشان داده است که چقدر با استعداد است. او هنوز هم می تواند چیزهای زیادی به فرانسه و مادرید بدهد."

توپ طلا را به چه کسی می دهید؟: "اگر من می توانستم 2 توپ طلا بدهم، یکی را به کریستیانو و دیگری را به ریبری می دادم. هر دو آنها به یک اندازه شایسته دریافت توپ طلا هستند، باعث تأسف است که تنها یک جایزه وجود دارد و من نمی توانم رأی بدهم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:زیدان,ریبری,رونالدو,مسی,توپ طلا,, ] [ 16:12 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8275
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11280
بازدید ماه : 11192
بازدید کل : 415938
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1