روسل:‌ کاسیاس به بارسلونا نمی‌آید چون نماد رئال‌ است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

رئیس باشگاه بارسلونا با رد شایعات درباره پیوستن ایکر کاسیاس به بارسا می‌گوید این اتفاق رخ نخواهد داد، زیرا او سمبل باشگاه رئال‌مادرید است.

            
 
ساندرو روسل در گفت‌وگو با شبکه کاتالان درباره به خدمت گرفتن نیمار و پیوستن ایکر کاسیاس به بارسلونا به صحبت پرداخت. او درباره به خدمت گرفتن نیمار 

گفت:‌ رئال‌ تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن نیمار کرد و خیلی دوست داشت تا این مهاجم برزیلی را به مادرید ببرد. زمانی که با پدر نیمار درباره پیوستن این بازیکن به بارسلونا صحبت می‌کردم، این بازیکن برزیلی معاینات پزشکی خود را نیز با باشگاه رئال‌مادرید انجام داده بود اما در نهایت موفق شدیم این بازیکن را به بارسلونا بیاوریم. باشگاه رئال‌مادرید حتی زمانی که داشتیم با نیمار قرارداد می‌بستیم، باز هم تلاشش را برای به خدمت گرفتن او ادامه داد و به مکاتبه با باشگاه سانتوس پرداخت.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره به خدمت گرفتن دروازه‌بان نیمکت‌نشین رئال‌مادرید گفت: کاسیاس به بارسلونا نخواهد آمد زیرا سمبل باشگاه رئال‌مادرید است. همان‌طور که ژاوی سمبل تیم ماست.

براساس گزارش ایسنا، روسل در پایان درباره رفتن ژوزه مورینیو از لیگا گفت:‌ از زمانی که ژوزه مورینیو از رئال‌مادرید رفته است، تنش بین دو باشگاه کاهش یافته اما باید قبول کنیم که نشست‌های مطبوعاتی مورینیو خیلی سرگرم‌ کننده بود. در دیدار نهایی سوپر‌جام اروپا بین چلسی و بایرن‌مونیخ هوادار بایرن بودم زیرا پپ گوآردیولا بهترین مربی تاریخ است.

 



نظرات شما عزیزان:

armanfam
ساعت16:34---18 شهريور 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/ (این یه بازی فرانسویه) صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:کاسیاس,ایکر کاسیاس,روسل,نماد رئال,, ] [ 16:22 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7520
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10525
بازدید ماه : 10437
بازدید کل : 415183
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1