پلاتینی: ریبری برای کسب توپ طلا باید برای فرانسه هم به خوبی بایرن بازی کند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) معتقد است که هم وطنش برای تصاحب توپ طلای امسال باید نمایش های خود برای باشگاهش را در سطح ملی هم ارائه دهد.

 
پلاتینی: ریبری برای کسب توپ طلا باید برای فرانسه هم به خوبی بایرن بازی کند
 
 
پلاتینی 58 ساله که ریاست یوفا را بر عهده دارد نخستین بازیکنی است که سه بار پیاپی در زمان حضورش در یوونتوس تورین موفق به کسب جایزه توپ طلا در بین سال های 83 تا 85 شده است.

فرانک ریبری که پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فصل اروپا با نمایشی در خور توجه برابر چلسی در سوپر کاپ اروپا زمینه ساز قهرمانی تیمش در آن بازی شد بسیار امیدوار است تا پس از چهار سال این عنوان را از انحصار لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا خارج کند.

پلاتینی در مصاحبه ای که با نشریه اکیپ فرانسه داشت در این زمینه گفت:" دیدم که فرانک بهترین بازی خود را در پراگ (سوپر کاپ اروپا) انجام داد. او عزم و اراده، شوق و قدرت فیزیکی خوبی داشت. حالا او باید به همین خوبی برای فرانسه هم بازی کند. برای به دست آوردن توپ طلا او باید همین نمایش ها را هم برای تیم ملی انجام دهد."

پلاتینی ادامه داد:" مثل تمام فرانسوی های دیگر من هم شنیده ام که او نمایش های خیلی خوبی در باشگاهش دارد، من تمام بازی های بایرن را نمی بینم، ولی منتظرم که او همان طور هم برای تیم ملی بازی کند. هنوز خیلی مانده که او مرا در سطح ملی هم تحت تاثیر قرار دهد. ابعاد فرم و سطح یک بازیکن در بازی های ملی او ساخته می شود. ولی من هم دوست دارم فرانک به دلیل سال خوبی که پشت سر گذاشت توپ طلا را ببرد."

باید صبر کرد و دید که آیا فرانک ریبری با نمایش ها و افتخارات خود در فصل گذشته می تواند سلطه کریس رونالدو و لیونل مسی را بر این جایزه پایان دهد یا خیر.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:رونالدو,کریس رونالدو,لیونل مسی,مسی,ریبری,فذانسه,توپ طلا,, ] [ 16:38 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9767
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12772
بازدید ماه : 12684
بازدید کل : 417430
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1