گزارشی جالب از بیل و همکلاسی هایش!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 این گزارش رو از سایت گل میزارم.

____________________

دوستان دوران تحصیل گرث بیل حالا در مورد دوست صمیمی شان صحبت کرده اند.

    وقتی گرث 14 ساله بود، کمپانی پلی استیشن با شندین شایعاتی درمورد ظهور یک پدیده ولزی که پسربچه ای است که پدیده فوتبالی محله اش بود، یک تورنمنت فوتبال سالنی را در انستیتو ویتچرچ ترتیب داد. امروز ده سال بعد از برگزاری آن تورنمنت، عکسی از آن تورنمنت منتشر شده و گرث بیل، آن پسری که آن روز 14 ساله بود به تیم رویاهایش رئال مادرید پیوسته و دوستان قدیمی اش در مورد آن روزها با شوخی و خنده تعریف می کنند:« بهترین بازیکن دنیا؟ آن موقع بیل بهترین بازیکن مدرسه هم نبود.» دوستان صمیمی دوران تحصیل بیل حالا در مورد مهارتهای فوتبالی او و شخصیت او صحبت کرده اند و در گفتگو با روزنامه ولزآن ساندی به بررسی شخصیت بیل پرداخته و یادآوری کردند که بیل شخصیت ساده ای بوده و همیشه آماده کمک به دوستانش بوده.

لیام پالمر درمورد گرث بیل گفت:«  کسی که احتمال بیشتری داشت تا به جایی در دنیای فوتبال برسد من بودم؛ همه همیشه به من می گفتند که بهتر از گرث هستم ولی بعید می دانم که الان هم بتوانند چنین چیزی بگویند.» او در سن 24 سالگی فوتبال را به صورت نیمه حرفه ای در اف.سی لانورن دنبال می کند و برای حضور در هر بازی تقریبا 35 یورو دریافت می کند و زندگی اش را از راه فروش قطعات الکترونیکی می گذراند.

جو جونز، یکی دیگر از بچه هایی که دراین عکس دیده می شوند، به عنوان استاد جغرافی کار می کند. او درباه بیل گفته:« پولی که از آن صحبت می شود ، عجیب غریب است. کشورهای زیادی در دنیا هستند که در طول یک سال هم چنین درآمدی ندارند.»

کریس بادی هم درس امور اداری خوانده و دریک رستوران کار می کند. ریچارد تاهام در نیویورک سرمربی فوتبال است:« اولین خاطره ای که از بازا (دوستان قدیمی بیل او را با نام بازا می شناسند) دارم، به زمانی برمی گردد که 10 ساله بودیم. او یک ضربه چیپ زد و توپ به تیرک برخورد کرد. ما از دیدن او در ساوثهمپتون و بعد در پست بال تاتنهام به شدت تعجب کردیم. او یک مهاجم مادرزاد است .هریک از بازیکنانی که در آن تیم بودند، می توانند این را به شما بگویند.»

کریس هولوکمب، دروازه بان آن تیم هم خاطره ای از شب قبل از آن تورنمنت دارد:«در زمان تمرین دستکش های من پاره شد و گرث دستکشهایی که داشت و از مارک خوبی هم بودبه من داد. او هرکاری برای دوستانش می کرد. بیل بازیکن خوب تیم بود. کاملا فروتن بود و به خط دفاع کمک زیدی می کرد. او با آن دستکش هایک بار دیگر مرا نجات داد.» او حالا در استرالیا به صورت نیمه حرفه ای راگبی بازی می کند.

سام واربرتون، کسی که در عکس درکنار بیل ایستاده، حالا راگبی بازی می کند و کاپیتان تیم راگبی ولز و بریتانیا و شیرهای ایرلندی است و تنها کسی است که همراه با بیل در دنیای ورزش موفق شده و یکی از بهترین بازیکنان راگبی درسرتاسر دنیاست. اودرباره بیل گفته:« او در فوتبال بد نبود ولی فوتبالی که بازی می کرد،هیچ وقت به این خوبی نبود. او همیشه مهارت زیادی داشت و تعجب نمی کنم که او به این موفقیت ها رسیده.»

دو نفر دیگر از کسانی که دراین عکس هستند و به خوبی و با افتخار از بیل حرف می زنند، الکس مانکوسو است که به عنوان حسابدار کار می کند و جیمی کلارک صمیمی ترین دوست بیل که همچنان در پارکهای شهر فوتبال را دنبال می کند.تمام اینها درکنار هم تیم بزرگی را تشکیل می دادند ولی تنها یک نفر از آنها به اوج دنیای فوتبال رسید. پسری به نام گرث بیل

_______________________________

این آخراشو طرف جوگیر شده بوداا...!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:36 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7849
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10854
بازدید ماه : 10766
بازدید کل : 415512
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1