سرمربی ولز: بیل آماده نیست.
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

    کریس کولمن، سرمربی ولز، اعلام کرد که گرت با سطح آمادکی مطلوب فاصله گرفته. ستاره جدید مادرید که در اردوهای پیش فصل تاتنهام تنها 45 دقیقه بازی کرده بود، در دیدار ولز مقابل صربستان به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت اما نتوانست مانع از شکست 3-0 تیمش شود. در حالی که بسیار در انتظار اولین بازی بیل برای رئال در دیدار این هفته مقابل ویارئال هستند، اما کولمن معتقد است که او هنوز نمی تواند بهترین بازی هایش را به نمایش بگذارد.

    او به خبرنگاران گفت:" او 30 دقیقه بازی کرد اما بعد از 15 دقیقه به نظر خسته می رسید. او تنها 4 جلسه تمرینی با ما بود و نمی توان از او انتظار داشت که بازی های همیشگی اش را ارائه بدهد. اگر او در دیدار شنبه مقابل ویارئال از ابتدا به میدان برود، پیش از پایان بازی از زمین خارج خواهد شد. اگر بتواند 90 دقیقه بازی کند، بسیار متعجب خواهم شد. او اصلا برای 90 دقیقه بازی کردن آماده نیست؛ حتی با سرعت پایین تری که فوتبال اسپانیا دارد. او شاید بتواند 45 دقیقه بازی کند."

    کولمن تاثیرگذاری بیل در دیدار دیشب را مورد ستایش قرار داد و گفت:" او سطح بازی ما را افزایش داد. هواداران هیجان زده بودند و این عامل مثبت برای ما بود. هرچند سرنوشت بازی تقریبا رقم خورده بود. ما نیاز داشتیم تا در بازی بمانیم اما در نهایت شکست خوردیم ولی برای هواداران ولز دیدن بازی او بسیار جالب بود."

______________________



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 18:38 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9338
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12343
بازدید ماه : 12255
بازدید کل : 417001
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1