گزارش روز: این معجون زرد رنگ چیست؟!راز غذایی نیمار برای داشتن هیکلی متفاوت
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

نیمار بعد از بازی تیمش 300 میلی لیتر از این معجون را می نوشد وبعد از هرجلسه تمرینی 150 میلی لیتر استفاده می کند. چرا که خستگی درجریان یک بازی به مراتب بیشتر از جلسات تمرینی است.

گزارش روز: این معجون زرد رنگ چیست؟!راز غذایی نیمار برای داشتن هیکلی متفاوت

نیمار جونیور ستاره جوان باشگاه بارسلونا این روزها از رژیم غذایی روزانه خاصی پیروی می کند تابتواند وزن از دست رفته اش را بازیافته و حجم عضلانی اش را افزایش دهد.بعد ازاتمام رقابتهای جام کنفدراسیون ها بود که نیمار لوزه اش را عمل کرد و بعد از آن کمی لاغر شد و حالا سران باشگاه بارسلونا متخصصان تغذیه حاذقی را به خدمت گرفته اند تابه نیمار کمک کند تاهرچه زودتر به شرایط فیزیکی ایده الش برسد.
درروزهای ابتدایی انتقال نیمار به بارسا مشخص شد که او از کم خونی رنج می برد ودلیلش هم عمل جراحی برروی لوزه اش بود که به نظر می رسد این مشکل درطول مدت کوتاهی برطرف شده.
چالش کنونی پیش روی سران بارسا این است که نیمار وزن از دست رفته اش را بازیافته وحجم علضانی بیشتری داشته باشد و از همین رو متخصص تغذیه بارسلونا در بدو پیوستن او به این باشگاه شیوه های رفتاری و عادتهای غذایی خاصی را به او آموزش داد. نیمار به خاطر کم خونی اش، کمبودآهن زیادی در خونش داشت و ازهمین رو به او مصرف حجم بالای گوشت قرمز، مرغ و ماهی توصیه شد.به علاوه در رژیم غذایی او مصرف عدس، غلات، اسفناج وبرگ چغندر نیز به او توصیه شد. جالب اینجاست که در رژیم غذایی روزانه او محصولاتی مثل حلزون نیز قرارداده شده واز نیمار خواسته شده تا کربوهیدرات هایی مثل پاستا را بیشتر مصرف کند؛محصولی که در رژیم غذایی ورزشکاران حرفه ای قرار دارد. تاکید اصلی رژیم غذایی برروی تامین آهن خون و پروتئین های لازم است تا از خستگی عضلانی این ستاره 21 ساله اجتناب به عمل آمده و به او کمک کند تاهرچه سریعتی بعد ازجلسات تمرینی انرژی از دست رفته را بازیابد.
نیمار از پروتنیئن های ویژه ای نیز استفاده می کند واین پروتئین ها را بعداز تمریناتش مصرف می کند. این پروتئین ها نیمه طبیعی هستند که به بازیابی عضلاتی که متابولیسم بالایی داشته اند کمک کرده و تغذیه بهتری به عضلات می رسانند تا قدرت و حجمشان را از دست ندهند.
متخصص تغذیه نیمار،طعم های مختلف شکلاتی، وانیلی وتوت فرنگی را برای این پروتئین ها روی نیمار تست کرد و در نهایت طعم وانیلی را برگزید که رنگ زردی دارد.نیمار بعد از بازی تیمش 300 میلی لیتر از این معجون را می نوشد وبعد از هرجلسه تمرینی 150 میلی لیتر استفاده می کند. چرا که خستگی درجریان یک بازی به مراتب بیشتر از جلسات تمرینی است.
 
نیمار در طول این یک فصل باید این نوشیدنی مقوی را استفاده کند و در اردوی تیم ملی کشورش ودر زمان تعطیلات هم از آن بهره خواهد برد. این نوشیدنی حاوی پاکت ویتامین های متعددی برای کمک به جذب هرچه بیشتر پروتئین نیز هست.ویتامین هایی از قبیل B1,B2, B6, B9, B12,C ودر رژیم تغذیه ای نیمارقرار دارند و باید به خاصیت بالای ویتامین بی 2  که در تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به پروتئین،کربوهیدارت و چربی ها نقش بالایی دارد  اشاره کرد. نبود ویتامین بی در متابولیسم می تواند سبب کم خونی شود.دراین معجون، 20 میلی گرم آهن، 200 میلی گرم کلسیم، 8 گرم گلوکز، 95 میلی گرم سدیم و 3 گرم چربی وجود دارد . باید اندکی تلیگریسیرید این معجون را هم ذکر کرد.
این معجون در آب حل می شود و گاهی وقتها می توان آن را با شیر مصرف کرد و یکی از موادی است که متخصص تغذیه در رژیم نیمار قرار داده. طبق بررسی های انجام شده 100 گرم از پودر این معجون انرژی ای درحدود 300 کیلوکاری ایجاد خواهد کرد.
نتیجه بهره گیری از این رژیم تغذیه ای تا به اینجای کار مثبت بوده ؛ چرا که نیمار در یک ماه دو کیلو چاق شده و شرایط فیزیکی اش نیز بهبود یافته. البته او هنوز برنامه فیزیکی خاصی برای افزایش حجم عضلاتش را شروع نکرده و به نظر می رسد که بعد از رسیدن به وزن ایده آلش، برنامه هایی برای تغییر رژیم غذایی اش درنظر گرفته شود و هنوز زیر نظر مربی بدنساز تیم حرکات عضله ساز را آغاز نکرده.ولی آنچه مسلم است این است که نیمار این رژیم را تا پایان رقابتهای این فصل ادامه خواهد داد

View Raw Image" href="http://oi41.tinypic.com/2gwwc3n.jpg">

 



نظرات شما عزیزان:

فرید
ساعت0:31---21 شهريور 1392
سلام وب خوبی رو داری به وب من هم سر بزن درضمن با تلادل لینک موافقی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:9 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7499
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10504
بازدید ماه : 10416
بازدید کل : 415162
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1