زيدان: از سخنانم درباره بيل اشتباه برداشت شد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


 

 

گرت بيل با پيوستن به رئال مادريد رکورد فصل جابجايي را شکست و به عنوان گرانترين بازيکن فوتبال جهان انتخاب شد. زين الدين زيدان در گفتگويي که چند روز پيش با کانال پلاس فرانسه داشت اعتراف کرد که بيل 100 ميليون يورو نمي‌ارزد.

به نقل از ايسنا، زيدان که در اين فصل به عنوان دستيار کارلو آنچلوتي انتخاب شد گفت برداشت درستي از سخنان او درباره بيل نشد و منظور او چيز ديگري بوده است. ستاره سابق تيم ملي فوتبال فرانسه و رئال مادريد در گفتگويي که با سايت رسمي باشگاه رئال مادريد داشت،گفت: وقتي گفتم بعضي از بازيکنان وجود دارند که براي باشگاه هزينه سرسام آوري به بار مي آوردند منظورم اين بود که آنها در تيم جديدشان فشار زيادي را تحمل مي کنند و بايد نشان دهند که شايسته پرداخت اين رقم سنگين بوده اند.اين درباره من هم زماني که از يوونتوس به رئال آمدم رخ داد. در آن هنگام رئال مجبور شد براي جذب من 75 ميليون يورو پرداخت کند که اين رقم بسيار بالايي بود. در همان وقت خودم هم اعتراف کردم که شايسته پرداخت اين رقم نيستم.

او افزود: من خودم از طرفداران جدي گرت بيل بودم و فلورنتينو پرس را تشويق کردم تا اين بازيکن ولزي را جذب کند. بيل بازيکن بزرگي است و مطمئنا به رئال مادريد کمک خواهد کرد. رئال مادريد با وجود ستاره هاي زيادي که دارد گران قيمت ترين باشگاه جهان است.

مسوت اوزيل هافبک آلماني رئال مادريد پس از سه سال حضور در سانتياگو برنابئو در آخرين روز فصل جابجايي از اين تيم جدا شد و به آرسنال پيوست. او پس از پيوستن به توپچي ها لندن اعتراف کرد که در رئال با او به خوبي رفتار نمي شد و به همين خاطر ترجيح دهد تا از اين تيم جدا شود اما زيدان دليل ديگري را براي جدايي اوزيل ذکر مي کند" اوزيل برخلاف دي ماريا نتوانست خود را به کادر فني ثابت و انتظارات را برآورده کند. دي ماريا توانست فشار موجود را تحمل کند و خودش را به کادر فني تيم تحميل کند اما اوزيل نه. گاهي اوقات به خاطر حضور ستاره هاي زياد در يک تيم بازيکنان فشار زيادي را براي قرارگرفتن در ترکيب اصلي تحمل مي کنند. کسي بتواند اين فشار را کنترل کند موفق مي شود. به عنوان مثال کريستيانو رونالدو را در نظر بگيريد. او زماني به رئال مادريد پيوست عنوان گرانترين بازيکن جهان را به خود اختصاص داد. اين باعث شد تا فشار زيادي را تحمل کند چرا که هواداران از او به عنوان گرانترين بازيکن جهان انتظار بسيار زيادي داشتند. او توانست اين فشار را به خوبي تحمل کند و بهترين بازيهاي خود را براي رئال مادريد به نمايش گذارد. زدن 205 گل در 205 بازي شاهد گويايي در اين زمينه است.اين آمار به خوبي ثابت مي کند که او بهترين مهاجم جهان است.

زيدان درباره ايسکو هافبک جديد رئال مادريد گفت: ايسکو بازيکن بسيار خوبي است و اين را همه مي دانند. او به رئال مادريد آمده است تا بدرخشد و خود را بيش از گذشته مطرح کند.

زيزو در پايان سخنان خود درباره ديگو لوپز و ايکر کاسياس هم اينگونه سخن گفت: ما در چارچوب دروازه دو دروازه بان استثنايي داريم. لوپز و کاسياس مورد اعتماد کامل ما هستند.

کاسياس فصل گذشته پس از اختلاف با مورينيو نيمکت نشين شد. انتظار مي رفت که با آمدن کارلو آنچلوتي او بارديگر به ترکيب اصلي رئال مادريد برگردد اما اين اتفاق نيفتاد و اين لوپز بود که در هر سه ديدار رئال در رقابت هاي ليگا در درون دروازه قرار گرفت. در فصل جابجايي تابستاني شايعه هاي زيادي درباره جدايي کاسياس از رئال به گوش رسيد اما او ترجيح داد در سانتياگو برنابئو باقي بماند

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, ] [ 3:52 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6250
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9255
بازدید ماه : 9167
بازدید کل : 413913
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1